نماد آخرین خبر

کشف ۱۹ فقره انواع سرقت در فلاورجان

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
کشف ۱۹ فقره انواع سرقت در فلاورجان

باشگاه خبرنگاران/ فرمانده انتظامي شهرستان فلاورجان از کشف ۱۹ فقره انواع سرقت در اين شهرستان خبر داد.

ايرج کاکاوند، فرمانده انتظامي شهرستان فلاورجان اظهار کرد: در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مقابله با سارقان در سطح شهرستان فلاورجان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت.
وي تصريح کرد: ماموران با تقويت گشت‌هاي انتظامي و اقدامات تخصصي طي ۷۲ ساعت گذشته با هماهنگي قضايي در پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز و شناسايي مخفيگاه سارقان حرفه اي، موفق شدند، ۱۳ متهم به سرقت را شناسايي و دستگير کنند.
فرمانده انتظامي شهرستان فلاورجان با اشاره به کشف ۱۹ فقره انواع سرقت، گفت: در اين ارتباط تعداد ۱۰ دستگاه خودرو و موتورسيکلت مسروقه، سيم برق و سرقت‌هاي ديگر کشف شد.
کاکاوند افزود: در همين راستا مقدار سه کيلو و ۶۷۸ گرم انواع مواد مخدر کشف و نيز تعداد ۲۱ نفر معتاد متجاهر و خرده فروش نيز دستگير و تعداد ۲۵ دستگاه موتور و خودروي متخلف توقيف و به پارکينگ منتقل شدند.
وي خاطرنشان کرد: بسياري از سرقت‌ها به ويژه سرقت منازل و سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو تنها به دليل سهل انگاري شهروندان اتفاق مي‌افتد.
فرمانده انتظامي شهرستان فلاورجان از شهروندان، خواست: خودروي خود را به ويژه هنگام شب داخل پارکينگ‌هاي اختصاصي خود پارک کرده و تنها به تجهيزات قفل الکترونيکي اکتفا نکنند و براي پيشگيري از سرقت منازل نيز سعي کنند، هنگام مسافرت، منزل خود را به فرد مطمئني بسپارند و از قفل‌هاي مطمئن و نفوذ ناپذير براي درب‌هاي ورودي استفاده کنند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان اصفهان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر اصفهان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEAVvljM8cx5YSbB1w
آخرين خبر اصفهان در اينستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today