نماد آخرین خبر

عدم رعایت شیوه‌نامه بهداشتی وضعیت تمام خوزستان را قرمز می‌کند

منبع
فارس
بروزرسانی
عدم رعایت شیوه‌نامه بهداشتی وضعیت تمام خوزستان را قرمز می‌کند

فارس/ سخنگوي ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان گفت: متأسفانه عدم رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي تعدادي از شهرهاي خوزستان را قرمز کرده و يقيناً اگر با همين روال پيش رويم تمام استان درگير خواهد شد.

رضا نجاتي، سخنگوي ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان اظهار کرد: چند هفته شرايط کرونا در استان نسبتا آرام بود و در همان شرايط نيز اعلام کرديم تا زماني که حتي يک مورد بيماري کرونا در شهرهاي استان ما وجود دارد بايد بسيار مراقبت کرد.
وي افزود: متأسفانه عدم رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي تعدادي از شهرهاي خوزستان را قرمز کرده و يقيناً اگر با همين روال پيش رويم تمام استان درگير خواهد شد.
سخنگوي ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان گفت: در بين مردم شهرهاي مختلف خوزستان رفت‌وآمدهاي زيادي وجود دارد و از مردم تقاضا مي‌شود همان همکاري‌هاي روزهاي نخست را ادامه دهند.
وي ادامه داد: فعلاً محدوديت‌ها و تمهيدات به روال کنوني است اما اگر شرايط به صورتي رقم بخورد که ناچار به اعمال محدوديت‌هاي بيشتر و متناسب با وضعيت شويم، اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.
رضا نجاتي در خصوص مراسمات اربعين تصريح کرد: دو مرز شلمچه و چزابه مسدود هستند و کشور عراق نيز اجازه ورود هيچ زائري را نخواهد داد لذا از تمامي مردم درون و برون استان تقاضا داريم در ايام اربعين به سمت مرز حرکت نکنند.
وي بيان کرد: هيچ موکب و هيئتي در مسير مرزها اجازه استقرار نخواهد داشت و مراسمات اربعين امسال به شکلي متفاوت با سال‌هاي گذشته برگزار خواهند شد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان خوزستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر خوزستان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEK8vo4vXBkjfYhOqg
آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today