نماد آخرین خبر

جزئیات آموزش غیر حضوری در مدارس قم اعلام شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
جزئیات آموزش غیر حضوری در مدارس قم اعلام شد

باشگاه خبرنگاران/ مدير روابط عمومي اداره کل آموزش و پرورش قم جزئيات آموزش غير حضوري در مدارس قم را اعلام کرد.

غلامرضا رضايي،مدير روابط عمومي اداره کل آموزش و پرورش قم با اشاره به آموزش غير حضوري مدارس قم گفت: بنا بر مصوبه پنجاه و چهارمين جلسه ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران استان قم به دستور استاندار قم در روز چهارشنبه ۲۶ شهريورماه ۹۹ با هماهنگي‌هاي به عمل آمده با وزارت آموزش و پرورش ،مدارس استان قم به علت شيوع کرونا غير حضوري شد.
او با توجه به دغدغه و نگراني‌هاي اولياي دانش آموزان افزود: مقررگرديد که مدير و عوامل اجرايي واحد‌هاي آموزشي هم چون قبل در مدارس حضور فعال داشته داشته باشند  و نسبت به ساماندهي برنامه‌هاي آموزشي اهتمام کنند.
مدير روابط عمومي اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت:  نحوه و چگونگي حضور يا حضور نيافتن دبيران و آموزگاران  و ساير عوامل آموزشي با هماهنگي و مصوبه شوراي مدرسه و نظر مدير مدرسه  به عنوان رهبر آموزشي انجام مي‌پذيرد.
رضايي افزود: سلامت دانش آموزان همان طور که بار‌ها گفته شده است جز اولويت‌هاي آموزش و پرورش است و اداره کل آموزش و پرورش قم از هيچ کوششي در اين مسير کوتاه نيامده ونخواهد آمد.
او گفت: فعاليت‌هاي آموزشي و پرورشي به هيچ عنوان تعطيل بردار نيست و مديران  واحد‌هاي آموزشي بايد با نظارت دقيق و کامل نحوه حضور دبيران و آموزگاران و همچنين دانش آموزان را در سامانه‌ها و بستر‌هاي آموزشي و بخصوص شاد مورد رصد قرار دهند.
مدير روابط عمومي اداره کل آموزش و پرورش استان قم در پايان گفت: نحوه نظارت مديران در سامانه شاد مورد ارزيابي قرار خواهد گرفت که قطعا نتايج آن اعلام خواهد شد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان قم را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر قم در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEP4X0C8J_Xh0Eh1Cg
آخرين خبر قم در اينستاگرام :
https://instagram.com/qomtoday