نماد آخرین خبر

اخاذی چند میلیاردی با وعده پوشالی ازدواج

منبع
برترين ها
بروزرسانی
اخاذی چند میلیاردی با وعده پوشالی ازدواج

برترين ها/ فرمانده انتظامي استان کرمان گفت: فرد کلاهبرداري که با معرفي خود به‌عنوان بازرگان بين المللي سه خانم را با وعده ازدواج اغفال و از آنان بيش از ۳ ميليارد ريال اخاذي کرده بود، شناسايي و دستگير شد.

عبدالرضا ناظري، فرمانده انتظامي استان کرمان گفت: فرد کلاهبرداري که با معرفي خود به‌عنوان بازرگان بين المللي سه خانم را با وعده ازدواج اغفال و از آنان بيش از ۳ ميليارد ريال اخاذي کرده بود، شناسايي و دستگير شد.
وي افزود: فردي به بهانه ازدواج با يک خانم ارتباط برقرار و با معرفي خود به عنوان بازرگان بين المللي و عازم کانادا از وي يک ميليارد و ۴۰۰ ميليون ريال به همراه يک دستگاه خودروي سواري دريافت و پس از مدتي کاملا با وي قطع ارتباط مي کند.
ناظري با اشاره به دستگيري اين متهم سابقه دار در يکي از روستاهاي استان، اظهار کرد: اين متهم به همين شيوه با شناسايي و اغفال بانوان جوان سرمايه دار، از دو خانم ديگر نيز بيش از دو ميليارد ريال اخاذي کرده است.
فرمانده انتظامي استان کرمان با اشاره به اينکه اين متهم در زمان فراري بودن، در مناطق مختلف استان و در استان هاي اصفهان و هرمزگان نيز حضور داشته، تصريح کرد: اين موضوع که برخي افراد به سادگي فريب اينگونه وعده هاي پوشالي را مي خورند پيام هاي عبرت آموز زيادي براي همگان دارد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کرمان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEP3fmE1Qukhr6SzjQ
آخرين خبر کرمان در اينستاگرام :
Instagram.com/kerman_akhbar