نماد آخرین خبر

دزدی میلیاردی از پدر طلافروش کرمانشاهی

منبع
اقتصاد آنلاين
بروزرسانی
دزدی میلیاردی از پدر طلافروش کرمانشاهی

اقتصاد آنلاين/ چندي قبل مرد طلافروشي با مراجعه به پليس از سرقت حدود يک ميليارد تومان سکه و طلا از داخل مغازه اش در کرمانشاه خبر داد.

سردار علي اکبر جاويدان، فرمانده انتظامي استان کرمانشاه در تشريح اين خبر گفت: پس از اين شکايت تيم کارآگاهان مبارزه با سرقت پليس آگاهي کرمانشاه  با حضور در محل و بررسي هاي ابتدايي دريافتند سرقت توسط يک آشنا رخ داده چرا که سارق يا سارقان بدون تخريب در يا شکستگي شيشه مغازه وارد شده اند و در حالي که  آشنايي کاملي با محل نگهداري  طلاها داشته اند اقدام به سرقت کرده‌اند .
در ادامه تحقيقات مرد طلافروش گفت چند روز قبل از اين سرقت کليد گاوصندوق مغازه را گم کرده  و روزي که کليدها گم شده بود  شريک وي به همراه پسر و دوست پسرش در مغازه حضور داشته‌اند.
فرمانده انتظامي استان کرمانشاه ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدي به سراغ اين افراد  رفتند که در نهايت دوست پسر صاحب مغازه در بازجويي ها به سرقت کليد گاوصندوق با همکاري پسر صاحب مغازه اعتراف و عنوان کرد در فرصتي مناسب هر دو نفر اقدام به سرقت طلاها و سکه هاي موجود کرده اند.
در ادامه پسر مرد طلافروش نيز دستگير شد و به همدستي با دوستش براي سرقت طلاهاي مغازه پدرش اعتراف و عنوان کرد اموال مسروقه را در خودروي ۲۰۶ يکي از دوستانش مخفي کرده است که با راهنمايي وي خودروي مورد نظر کشف و پس از بازرسي هاي لازم همه طلا و سکه هاي سرقتي کشف شد.
بدين ترتيب هر سه متهم بازداشت شدند و پسر شاکي اختلاف خانوادگي با پدرش را انگيزه اين سرقت اعلام کرد.
فرمانده انتظامي استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: صاحبان اصناف بخصوص مشاغلي مانند طلافروشي ها بهتر است از دوربين هاي مداربسته استفاده کرده و نسبت به حمل و نگهداري مناسب کليد مغازه خود  دقت  بيشتري داشته باشند.
وي گفت: موضوع ديگري که صاحبان طلافروشي ها بايد نسبت به آن حساس باشند اين است که کليد مغازه خود را به راحتي در اختيار و دسترس ديگران قرار ندهند تا اينگونه با مشکل مواجه نشوند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEEFg3sRsDfJ20ludA
آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today