نماد آخرین خبر

پیچ حادثه‌خیز دره شهدا ثلاث‌باباجانی اصلاح می‌شود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
پیچ حادثه‌خیز دره شهدا ثلاث‌باباجانی اصلاح می‌شود

ايرنا/ رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان ثلاث‌باباجاني گفت: با احداث واريانت جديد در محور ثلاث‌باباجاني به شيخ صله، پيچ حادثه‌خيز دره شهدا اصلاح مي‌شود.

حسن سهرابي، رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان ثلاث‌باباجاني روز پنجشنبه افزود: محدوده دره شهدا به دليل شرايط خاص جغرافيايي و توپوگرافي از پرحادثه ترين نقاط شهرستان است و همواره شاهد واژگوني خودروها و به ويژه خودروهاي سنگين و کشته و زخمي شدن کاربران جاده اي در اين محدوده هستيم.
وي ادامه داد: براي ايمن سازي و اصلاح اين مسير، احداث واريانت به طول ۳۰۰ متر را آغاز کرده ايم تا شاهد کاهش حوادث در اين محور باشيم.
رييس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي ثلاث باباجاني اضافه کرد: اين پروژه توسط راهداري اين شهرستان و به صورت اماني و بدون هيچ‌گونه اعتباري انجام مي شود و بيش از سه ميليارد ريال هزينه اجراي آن است.
سهرابي اظهار داشت: از ابتداي سالجاري تاکنون چهار نقطه حادثه خيز در اين شهرستان با ترانشه بري، تعريض و شانه سازي اصلاح و ايمن سازي شده است.
وي افزود: در ورودي شهر ازگله يک نقطه و در کيلومتر ۱۰ تا ۱۵ محور تازه آباد به شيخ صله نيز سه نقطه حادثه خيز در مقاطع  کني زرد، ظلمه سور و  ورودي روستاي شيخ صله اصلاح شده است.
رييس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي ثلاث باباجاني گفت: هزينه ايمن سازي و حذف اين نقاط حادثه خيز که توسط راهداران اين شهرستان انجام شده بيش از ۱۰ ميليارد ريال است که به صورت اماني اجراي شده است.
شهرستان ثلاث باباجاني حدود ۳۶ هزار نفر جمعيت دارد و داراي سه بخش مرکزي، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستاي آن داراي سکنه است.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEEFg3sRsDfJ20ludA
آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today