نماد آخرین خبر

کشف 35 فقره سرقت طلا و جواهرات از شهروندان قزوینی

منبع
بروزرسانی
کشف 35 فقره سرقت طلا و جواهرات از شهروندان قزوینی

خبرگزاري پليس/ فرمانده انتظامي استان قزوين از دستگيري 2 نفر از اعضاي باند سارقان طلا و جواهرات شهروندان در يک اقدام اطلاعاتي پيچيده و عمليات منسجم پليسي خبر داد.

سردار "مهدي حاجيان"فرمانده انتظامي استان قزوين اظهار داشت: در پي انتشار کليپي از سرقت طلا و جواهرات از يک شهروند قزويني توسط 4 سارق در فضاي مجازي و تشويش اذهان عمومي و وقوع چندين فقره سرقت طلاجات از ديگر شهروندان، بلافاصله بررسي موضوع به صورت ويژه با اتخاذ تمهيدات لازم براي شناسايي و دستگيري سارقان در دستور کار پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: با رصد اطلاعاتي، اقدامات فني و تلاش شبانه روزي کارآگاهان، مخفيگاه سارقان در استان تهران شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي و مراقبت هاي نامحسوس پليسي، مأموران در يک عمليات منسجم 2 نفر از سارقان را در مخفيگاهشان دستگير و به پليس آگاهي استان منتقل کردند.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهمان در مواجهه با شاکيان، مستندات و ادله متقن پليس به 35 فقره سرقت طلا و جواهرات با تهديد از شهروندان در استان هاي قزوين، البرز و تهران اعتراف کردند.
فرمانده انتظاني استان قزوين با بيان اينکه 2 نفر از همدستان سارقان نيز شناسايي و به زودي با گسترش چتر اطلاعاتي پليس دستگير خواهند شد، افزود: ديدن کليپ منتشر شده در فضاي مجازي و سرقت از يک زن، خاطر هر انسان را مکدر مي کند و پليس در برخورد با هنجارشکنان و گردنکشان مصمم است و با کساني که بخواهند به حق و حقوق مردم تعدي و تعرض کنند با اقتدار برخورد خواهند کرد، چراکه امنيت مردم خط قرمز پليس است و ما تا پاي جاي براي امنيت مردم ايستاده ايم.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان قزوين را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر قزوين در تلگرام :
http://t.me/joinchat/AAAAAERfLUt3xd_hCjJ9bw
آخرين خبر قزوين در اينستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today