نماد آخرین خبر

آزاد سازی ۲۱ هکتار از سواحل جزیره کیش

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آزاد سازی ۲۱ هکتار از سواحل جزیره کیش

ايرنا/ مديرعامل شرکت عمران،‌ آب و خدمات منطقه آزاد کيش گفت: تاکنون ۲۱ هکتار از سواحل جزيره کيش آزادسازي شده‌اند و اين کار همچنان تداوم خواهد يافت.

ابوالفضل طيبي، مديرعامل شرکت عمران،‌ آب و خدمات منطقه آزاد کيش‌ با اشاره به اقدامات انجام گرفته در رابطه با سواحل کيش گفت: در خصوص سواحل از دو منظر بايد صحبت کرد،‌ يکي در رابطه با زيباسازي و پاکسازي و پاکيزگي سواحل است که تمام تلاش ما بر اين بوده تا وضعيت خوبي از اين نظر براي کيشوندان و گردشگران فراهم کنيم. بحث بعدي در رابطه با آزادسازي سواحل است که در يک محور ۱۳ هکتار زمين و در دو محور بعدي هر کدام ۴ هکتار از سواحل آزاد شده‌اند و نقاط ديگري نيز در دست بررسي و اقدام است.
وي ابراز اميدواري کرد که آزادسازي سواحل براي سالها مغفول مانده بود اما با تاکيدي که مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش دارد،‌ تداوم پيدا کرده و اميدوارم در همين دوره حل و فصل شود.
طيبي که عصر ديروز و  در حاشيه مراسم افتتاح طرح آبرساني به روستاي باغو صحبت مي‌کرد، همچنين خاطرنشان کرد: در موضوع خدمت‌رساني به کيشوندان قائل به اين هستيم که نبايد تفاوتي وجود داشته باشد و به صورت مساوي براي همه توزيع شود، ولي در برخي موارد نياز به مشارکت بيشتر کيشوندان نيز هستيم.  

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان هرمزگان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر هرمزگان در تلگرام:
https://t.me/joinchat/AAAAAEMf_BpioJfkQL_L2A
آخرين خبر هرمزگان در اينستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today