نماد آخرین خبر

شهرک صنعتی جدید در استان اردبیل احداث می‌شود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
شهرک صنعتی جدید در استان اردبیل احداث می‌شود

ايرنا/ مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان اردبيل گفت: با توجه به حجم بالاي سرمايه‌گذاري در اين استان شهرک صنعتي جديد در اردبيل احداث مي‌شود.

محمد اهلي، مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان اردبيل اظهار کرد: در سفر اخير معاون وزير و مديرعامل سازمان صنايع کوچک و شهرک‌هاي صنعتي ايران به استان اردبيل، احداث شهرک صنعتي جديد از طريق نمايندگان نيز مطرح گرديد که اين موضوع مورد موافقت اوليه قرار گرفت.
مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان اردبيل مساحت پيش‌بيني شده براي اين شهرک را حدود ۴۰۰ هکتار ارزيابي کرد و گفت: در اين سفر مقرر شد تا پس از تامين زمين از محل اراضي ملي و مطالعات ايجاد آن، نسبت به ارسال مستندات به سازمان صنايع کوچک و شهرک‌هاي صنعتي ايران جهت طرح و تصويب در هيات مديره سازماني و در نهايت تصويب در هيات وزيران اقدام گردد.
وي با اشاره به افزايش روزافزون حضور سرمايه‌گذاران در شهرک‌هاي صنعتي افزود: با توجه به زيرساخت‌هاي تامين شده و قيمت پايين حق بهره‌برداري زمين در شهرک‌هاي صنعتي، حضور سرمايه‌گذاران در شهرک‌هاي صنعتي از افزايش چشمگيري برخوردار بوده است، به نحوي که در سال ۹۸ تعداد ۹۳ قرارداد واگذاري زمين با سرمايه‌گذاران منعقد شده بود اين در حالي است از ابتداي سال جاري تاکنون بيش از ۷۵ قرارداد با متقاضيان در شهرک هاي صنعتي انعقاد گرديده است.
اهلي بيان کرد: بيش از ۴۰۰ هکتار از اراضي شهرک صنعتي ۲ اردبيل به متقاضيان واگذار شده است که طي چند سال آينده ديگر زميني در اين شهرک براي واگذاري به سرمايه‌گذاران وجود نخواهد داشت.
استان اردبيل داراي ۲۱ شهرک و ناحيه صنعتي است.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان اردبيل را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر اردبيل در تلگرام :
http://telegram.me/joinchat/AAAAAEKMRiNB88Qz3ta3yA
آخرين خبر اردبيل در اينستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today