نماد آخرین خبر

پرده‌برداری از ماجرای حضور نیسان آبی‌های اردکان در قاچاق سوخت

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
پرده‌برداری از ماجرای حضور نیسان آبی‌های اردکان در قاچاق سوخت

باشگاه خبرنگاران/ فرمانده انتظامي اردکان درخصوص ماجراي دستگيري سارقان نيسان هاي اين شهرستان توضيح داد.

سرهنگ صادقيان، فرمانده انتظامي شهرستان اردکان گفت: در پي وقوع يک فقره سرقت خودرو نيسان در سطح شهر اردکان شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان احتمالي در دستور کار ماموران پليس اين فرماندهي قرار گرفت.
او افزود: ماموران در ادامه با انجام اقدامات فني و پليسي يکي ازسارقان را شناسايي و طي يک عمليات غافلگيرانه او را در مخفيگاهش دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان اردکان تصريح کرد: متهم در اداره پليس ابتدا منکر سرقت شد، اما در مواجه با مدارک و مستندات سرانجام لب به اعتراف گشود و به همکاري در سرقت خودروي نيسان با سه همدست خود اعتراف کرد که طي عمليات‌هاي جداگانه هر سه سارق ديگر دستگير شدند.
سرهنگ صادقيان اظهارداشت: متهمان در ادامه اعتراف کردند که خودرو نيسان را پس از سرقت در اردکان به يکي از شهر‌هاي شرق کشور منتقل کرده اند و در قبال مبلغ ۲۵۰ ميليون ريال به قاچاقچيان سوخت فروخته اند.
فرمانده انتظامي شهرستان اردکان با بيان اينکه متهمان با تشکيل پرونده و با دستور مقام قضائي تحويل زندان شدند، خاطرنشان کرد: تحقيقات تکميلي در اين خصوص و کشف ساير سرقت‌هاي احتمالي از سوي متهمان در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان يزد را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر يزد در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEGzGLxClrDga39YQQ
آخرين خبر يزد در اينستاگرام :
https://instagram.com/yazd_today