نماد آخرین خبر

وضعیت قرمز کرونایی در صحنه؛ «ویروس منحوس» به هیچ کسی رحم نمی‌کند

منبع
فارس
بروزرسانی
وضعیت قرمز کرونایی در صحنه؛ «ویروس منحوس» به هیچ کسی رحم نمی‌کند

فارس/ فرماندار صحنه با توجه به قرمز بودن وضعيت کرونا در شهرستان، گفت: هيچ کسي فکر نکند که در امان است، ويروس منحوس به هيچ کسي رحم نمي‌کند.

علي‌رضا حيدري، فرماندار صحنه در جلسه ستاد پيشگيري و مقابله با ويروس کروناي شهرستان صحنه، اظهار داشت: وضعيت انتشار ويروس کرونا در صحنه رو به افزايش است و در مرحله قرمز قرار داريم که اگر کنترل نشود بايد شاهد از دست دادن عزيزانمان باشيم‌.
وي افزود‌: هيچ کسي فکر نکند که در امان است، کرونا به هيج کسي رحم نمي‌کند و ما وظيفه داريم اقدامات لازم و اساسي را در پيشگيري و مقابله با اين ويروس خطرناک انجام دهيم.
فرماندار صحنه در ادامه با توجه قرمز بودن وضعيت کرونا در شهرستان، ادامه داد: حضور دانش‌آموزان در کلاس‌هاي درس اختياري است و در خصوص حضور دانش‌آموزان در مدرسه خانواده‌ها تصميم گيرنده هستند و در صورت عدم مراجعه به مدارس از کلاس شاد استفاده کنند که از بحث آموزش عقب نمانند.
رئيس ستاد مقابله با کروناي شهرستان در اين جلسه بر لزوم رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي  و نظارت مستمر اجراي دقيق و هوشمندانه مصوبات ستاد ملي و استاني مبارزه با کرونا در شهرستان دانست و از رئيس بهداشت درمان شهرستان خواست تا نظارت بيشتري بر مدارس شهرستان در خصوص رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي داشته باشد.
حيدري در پايان، گفت: از مردم شهرستان براي جلوگيري از شيوع  بيماري کرونا انتظار داريم تا مراسم ترحيم در مزار را محدود‌تر برگزار کنند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEEFg3sRsDfJ20ludA
آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today