نماد آخرین خبر

کرونا تاکنون جان ۵۶۹ کرمانشاهی را گرفته است

منبع
فارس
بروزرسانی
کرونا تاکنون جان ۵۶۹ کرمانشاهی را گرفته است

فارس/ رئيس کميته اطلاع‌رساني ستاد مديريت کروناي دانشگاه علوم پزشکي کرمانشاه گفت: مجموع جان‌باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتداي اپيدمي تا کنون به ۵۶۹ نفر رسيد.

مهدي محمدي، رئيس کميته اطلاع‌رساني ستاد مديريت کروناي دانشگاه علوم پزشکي کرمانشاه امروز در خصوص آخرين وضعيت بيماري ويروس کرونا در استان، اظهار داشت: طيشبانه روز گذشته ۳۷ مورد بيمار مثبت بستري مبتلا به کرونا در استان شناسايي شدند و جمع موارد مثبت بستري به ۴ هزار و ۴۷ نفر رسيد.
وي با بيان اينکه هم اکنون ۳۲۷ بيمار مربوط به کرونا در مراکز درماني استان بستري هستند، گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعي به ويروس کرونا طي ۲۴ ساعت گذشته در استان چهار نفر است که از اين تعداد دو مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.
رئيس کميته اطلاع رساني ستاد مديريت کروناي دانشگاه علوم پزشکي کرمانشاه افزود: طي شبانه‌روز گذشته در هر يک از شهرستان‌هاي کنگاور و سرپل‌ذهاب نيز هر کدام يک نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.
وي تصريح کرد: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتداي اپيدمي تا کنون به ۵۶۹ نفر رسيد.
محمدي با بيان اينکه از ابتداي شروع اپيدمي تا‌کنون در استان ۱۱ هزار و ۸۳۵ نفر بستري و ۱۰ هزار و ۹۴۵ نفر نيز بهبود يافته و از بيمارستان ترخيص شده‌اند، گفت: طي ۲۴ ساعت گذشته ۷۶ بيمار جديد با علائم بيماري کرونا در بيمارستان‌هاي استان بستري شده و ۴۵ نفر نيز پس از بهبودي از بيمارستان ترخيص شده‌اند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEEFg3sRsDfJ20ludA
آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today