نماد آخرین خبر

اینفوگرافیک/ آخرین وضعیت استان های درگیر با کرونا

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
اینفوگرافیک/ آخرین وضعیت استان های درگیر با کرونا

آخرين خبر/ سخنگوي وزارت بهداشت ضمن اعلام آمار مبتلايان جديد کرونا در کشور، گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۱۷۶ بيمار کوويد۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

دکتر سيما سادات لاري، سخنگوي وزارت بهداشت در تشريح آخرين وضعيت کرونا در کشور، گفت: از ديروز تا امروز ۲۷ شهريور و بر اساس معيارهاي قطعي تشخيصي، ۲۸۱۵ بيمار جديد مبتلا به کوويد۱۹ در کشور شناسايي شد که ۱۶۲۸ نفر از آنها بستري شدند و مجموع بيماران کوويد۱۹ در کشور به ۴۱۳ هزار و ۱۴۹ نفر رسيد.
وي با بيان اينکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۶ بيمار کوويد۱۹ جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: مجموع جان باختگان اين بيماري به ۲۳ هزار و ۸۰۸ نفر رسيد.
لاري ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۳۵۳ هزار و ۸۴۸ نفر از بيماران، بهبود يافته و يا از بيمارستانها ترخيص شده اند و ۳۸۴۸ نفر از بيماران مبتلا به کوويد۱۹ در وضعيت شديد اين بيماري تحت مراقبت قرار دارند. همچنين تا کنون سه ميليون و ۶۶۷ هزار و ۵۵۱ آزمايش تشخيص کوويد۱۹ در کشور انجام شده است.
لاري ادامه داد: بر اساس آخرين اطلاعات کرونا در کشور، استان هاي تهران، مازندران، گيلان، قم، اصفهان، خراسان رضوي، آذربايجان شرقي، کرمان، خراسان شمالي، سمنان، يزد، زنجان و قزوين در وضعيت قرمز قرار دارند.
وي افزود: همچنين استانهاي آذربايجان غربي، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبيل، بوشهر، کرمانشاه، کهگيلويه و بويراحمد، خراسان جنوبي، مرکزي، ايلام، چهارمحال و بختياري، گلستان و خوزستان در وضعيت هشدار قرار دارند.