نماد آخرین خبر

سیر صعودی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
سیر صعودی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه خبرنگاران/ معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي استان کهگيلويه و بويراحمد گفت: وضعيت کرونا در استان کهگيلويه و بويراحمد سير صعودي بسيار تندي به خود گرفته است.

بانشي، معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي استان کهگيلويه و بويراحمد اظهار کرد: وضعيت کرونا در استان سير صعودي بسيار تندي به خود گرفته و بايد دقت کنيم تا از اين سير بکاهيم بلکه مشکلات کمتر شوند.
وي افزود: تعداد بستري‌ها در استان روز به روز بيشتر مي‌شود و تعدادي از اين افراد تحت مراقبت‌هاي ويژه قرار دارند و آمار فوت شدگان هم روز به روز زياد شود.
معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي استان کهگيلويه و بويراحمد با بيان اينکه کشور پيک اول شيوع ويروس کرونا را رد کرده است و وارد پيک دوم شده گفت: استان کهگيلويه و بويراحمد در پيک اول شيوع اين ويروس است، ولي سخت‌ترين روز‌ها را سپري ميکند.
بانشي بيان کرد: عامل اصلي اين افزايش آمار، اجتماعات عروسي و ترحيم بود که با يک ماه تاخير از درون اجتماعات بيرون آمدند و الان شاهد اين وضعيت هستيم.
وي رعايت هر چه بيشتر موارد بهداشتي با توجه به در پيش بودن فصل پاييز را امري ضروري دانست و گفت: قبلا آمار مبتلايان به کرونا يک تا چند نفر بود، اما حالا شاهد افرايش آن به روزي ده نفر حتي گاهي ۱۰۰ نفر هستيم که با توجه به جمعيت استان يک هشدار جدي است.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کهگيلويه و بويراحمد را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کهگيلويه و بويراحمد در تلگرام :
http://t.me/joinchat/AAAAAEHe2Udy6NymWhYoJA
آخرين خبر کهگيلويه و بويراحمد در اينستاگرام :
https://instagram.com/yasuj.today