نماد آخرین خبر

۸۰۰ تخت بیمارستانی تاپایان سال در مازندران احداث می شود

منبع
مهر
بروزرسانی
۸۰۰ تخت بیمارستانی تاپایان سال در مازندران احداث می شود

مهر/ رئيس دانشگاه علوم پزشکي مازندران گفت: تا پايان سال جاري ۸۰۰ تخت بيمارستاني در استان اضافه مي شود و به بيماران خدمات ارائه خواهد کرد.

سيد عباس موسوي رئيس دانشگاه علوم پزشکي مازندران ظهر پنجشنبه پس از افتتاح بيمارستان خاتم الانبيا بهشهر با اظهار اينکه امسال در دوران سخت کرونايي ۷۰۰ تخت بيمارستاني ايجاد شد، افزود: تا پايان سال جاري نيز ۸۰۰ تخت بر شمار تخت‌هاي بيمارستاني استان افزوده مي‌شود.
وي با اشاره به افتتاح ويدئوکنفرانسي بيمارستان بهشهر اظهار داشت: اين بيمارستان ازس ال ۱۳۸۷ شروع و در اواخر سال قبل تکميل شد و روند تجهيز آن تاکنون ادامه يافت.
وي سطح بيمارستان را ۱۸ هزار مترمربع در زمين ۲۷ هزار مترمربع بيان کرد و گفت: اين بيمارستان از بخش‌هاي مختلف نظير جراحي، اورژنس، بخش بستري و غيره بوده و بيش از ۸۵۴ ميليارد ريال براي ساخت و تجهيز ان هزينه شده است.
موسوي يادآور شد: بيمارستان خاتم الانبيا بهشهر بيمارستان ارجاعي شرق استان به شمار مي‌رود و در ارتقاي وضعيت بهداشتي و درماني منطقه نقش مهمي دارد.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي مازندران با اشار به ساخت هزار و ۶۰۰ تخت بيمارستان توسط دولت تدبير و اميد گفت: با ساخت بيمارستان بهشهر ۲۴۰ تخت به ظرفيت بيمارستاني استان افزوده شده است.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان مازندران را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر مازندران در تلگرام :
http://T.me/joinchat/AAAAAECg77_wr3btFfTRpQ
آخرين خبر مازندران در اينستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today