نماد آخرین خبر

شمار مبتلایان کرونا در بوشهر به‌بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر رسید

منبع
بروزرسانی
شمار مبتلایان کرونا در بوشهر به‌بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر رسید

نداي استان/ دبير ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: شمار مبتلايان کرونا در بوشهر به‌بيش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر رسيد.

سعيد کشميري، دبير ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ بيمار در بخش‌هاي کرونايي بيمارستان‌هاي استان بوشهر بستري شده‌اند.
وي گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴ مورد از بستري‌هاي بخش‌هاي کرونايي در استان بوشهر با حال خوب از بيمارستان مرخص شده‌اند که از اين تعداد ۲۳ مورد مثبت قطعي بوده‌اند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي بوشهر اضافه کرد: متأسفانه دو نفر از همشهريان سه‌شنبه و ۶ نفر نيز روز چهار شنبه فوت شده‌اند که تست کرونايشان امروز مثبت اعلام‌شده است.
کشميري افزود: موارد فوت شده در رده سني ۲۸ تا ۹۴ سال هستند که دو مورد بدون بيماري زمينه‌اي و بقيه موارد داراي بيماري‌هاي زمينه‌اي فشارخون بالا، ديابت، چربي خون بالا، بيماري قلبي بوده‌اند.
دبير ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابيان اينکه هم‌اکنون ۴۸ مورد در بخش‌هاي مراقبت‌هاي ويژه بستري هستند، افزود: از اين تعداد در حال حاضر ۱۸ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس مي‌کنند.
کشميري افزود: کل موارد مثبت از ابتداي شيوع ويروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۱ هزار و ۵۳۹ بوده است.
وي تصريح کرد: متخصصان و محققان بهداشتي و پزشکي استفاده از ماسک را در پيشگيري از شيوع و ابتلا به ويروس کرونا مؤثر مي‌دانند، نهادينه‌سازي اين فرهنگ براي جامعه ضرورت و تکليفي است که بايد براي همه افراد جا بيفتد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان بوشهر را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر بوشهر در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEHJKD2HnzcSyWPDmw
آخرين خبر بوشهر در اينستاگرام :
https://ihttps://instagram.com/bushehr_tooday