نماد آخرین خبر

دستگیری قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر در دلیجان

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
دستگیری قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر در دلیجان

باشگاه خبرنگاران/ رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر از کشف ۳۲ کيلوگرم ترياک در يک عمليات مشترک پليس پايتخت و استان مرکزي خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر گفت: در پي ارجاع چندين فقره شکايات و گزارشات مردمي مبني بر فعاليت مجرمانه يکي از سوداگران مرگ پرونده‌اي در اين رابطه تشکيل و تيمي از ماموران پايگاه سوم پليس مبارزه با مواد مخدر رسيدگي به موضوع را به عهده گرفتند.
اين مقام انتظامي در ادامه افزود: ماموران با انجام تحقيقات گسترده پليسي دريافتند متهم به تازگي مقادير قابل توجه‌اي مواد مخدر را از مرز‌هاي شرقي کشور وارد و پس از دپوي آن در مخفيگاهش در شيراز در صدد انتقال آن به تهران مي‌باشد.
حسنوند تصريح کرد: به دنبال اين موضوع نتيجه تحقيقات انجام شده به مرجع قضائي منعکس و دستور دستگيري متهم صادر شد. وبا توجه به اينکه بيم خروج سوژه از رصد ماموران متصور بود بلافاصله با ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزي موضوع را در ميان و بدين ترتيب شمارش معکوس براي دستگيري اين قاچاقچي سابقه دار و حرفه‌اي آغاز شد.
اين مقام انتظامي اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر فاتب با رصد کامل اطلاعاتي را در اختيار مامورين استان مرکزي قرار دادند در نهايت با همکاري ماموران هر دو پليس صبح روز نوزدهم شهريورماه خودروي متهم در يک عمليات ضربتي و هوشمندانه در ايست و بازرسي دليجان متوقف و در بازرسي از اتاق خواب راننده ۳۲ کيلوگرم ترياک کشف شد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران در پايان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگيري به مقر پليس در شهرستان دليجان منتقل و پس از انجام تحقيقات پاياني و باز جويي‌هاي تکميلي براي سير مراحل قانوني تحويل مقام قضائي شد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان مرکزي را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر استان مرکزي در تلگرام :
http://t.me/joinchat/AAAAAEIBAERz9lL-KoaHAg
آخرين خبر استان مرکزي در اينستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today