نماد آخرین خبر

کشف تریاک از بار پوشاک

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
کشف تریاک از بار پوشاک

باشگاه خبرنگاران/ فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ ازکشف مقدار ۱۸ کيلو ۳۰۰ گرم ترياک در عمليات مشترک پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان با استان فارس خبر داد.

سرهنگ علي سليماني فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ با انجام اقدامات اطللاعاتي از قصد يکي از قاچاقچيان مبني بر انتقال مقدار قابل توجهي ترياک به استان البرز مطلع شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ افزود: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پليسي مسير حرکت خودروي پرايد متهم را رديابي کرده و بلافاصله براي پيشگيري از پخش شدن مواد مخدر در استان هاي مسير موضوع را به پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس اعلام کردند.
سرهنگ سليماني با بيان اين که اکيپي از ماموران با هدايت اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ به محور هاي منتهي به شهرستان بوانات اعزام شدند، گفت: مدتي پس از رصد و پايش خودروهاي عبوري در نهايت خودرو حامل مواد مخدر شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه متوقف و راننده آن دستگير شد.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ افزود: در بازرسي انجام شده از اين خودرو، ۱۸ کيلو ۳۰۰ گرم ترياک که به صورت بسيارماهرانه در بين البسه جاسازشده بودکشف و به همراه متهم تحويل مراجع قضائي شد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان البرز را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر البرز در تلگرام :
  https://t.me/joinchat/AAAAAD7vghTCfgcu5kChmg
آخرين خبر البرز در اينستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره