نماد آخرین خبر

توقف مزایده شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس در راستای حفظ حقوق عامه

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
توقف مزایده شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس در راستای حفظ حقوق عامه

باشگاه خبرنگاران/ مزايده فروش شرکت فرآورده‌هاي شيلاتي بندرعباس «کارخانه کنسرو تن ماهي بندرعباس» با دستور دادستان عمومي هرمزگان متوقف شد.

مجتبي قهرماني، دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: مزايده فروش شرکت فرآورده‌هاي شيلاتي بندرعباس «کارخانه کنسرو تن ماهي بندرعباس» متوقف شد.
وي افزود: با توجه به وصول گزارشات متعدد و درخواست‌هاي مکرر مردم و کارگران شرکت فرآورده‌هاي شيلاتي بندرعباس در خصوص جلوگيري از فروش کل سهام اين شرکت در مزايده و براساس بازديد به عمل آمده از اين کارخانه، بررسي اسناد و مدارک موجود براي جلوگيري از هرگونه اخلال در روند توليد اين شرکت با دستور قضايي روند فروش و مزايده اين شرکت متوقف شد.
دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان هرمزگان اظهار کرد: اين کارخانه سهم قابل توجهي از توليد و بازار کنسرو ماهي در کشور را به خود اختصاص داده است و بررسي اسناد و مدارک مربوط به مزايده عمومي فروش کل سهام اين شرکت، طبق نظر کارشناسي اوليه، بيانگر نبودن دقت و توجه لازم در تعيين ارزش واقعي اين سرمايه بزرگ است.
قهرماني ادامه داد: توجه نکردن به قيمت برند تجاري اين شرکت در کارشناسي‌هاي اوليه و برآورد‌هاي بعدي نيز نشانه نبودن دقت لازم در روند فروش دارد.
وي گفت: حدود يک و نيم ميليون بازنشسته کشوري به صورت بالفعل و حدود 2.5 ميليون نفر از کل کارکنان کشور با پرداخت حق بازنشستگي، به صورت بالقوه در اين شرکت ذينفع  و حدود ۱۸۰ خانوار بندرعباسي که در اين کارخانه مشغول به کار هستند.
دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان هرمزگان افزود: براي احتياط در رعايت حقوق ذي نفعان، همچنين جلوگيري از تضييع حقوق عامه مردم و با هدف پيشگيري از وقوع جرم تضييع اموال عمومي، به موجب دستور قضايي، فروش و مزايده شرکت فرآورده‌هاي شيلاتي بندرعباس، متوقف اعلام شده است.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان هرمزگان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر هرمزگان در تلگرام:
https://t.me/joinchat/AAAAAEMf_BpioJfkQL_L2A
آخرين خبر هرمزگان در اينستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today