نماد آخرین خبر

۱۳ فروشنده فروشگاه زنجیره‌ای در سمنان کرونا گرفتند

منبع
همشهري آنلاين
بروزرسانی
۱۳ فروشنده فروشگاه زنجیره‌ای در سمنان کرونا گرفتند

همشهري آنلاين/ مديرکل بازرسي و امور حقوقي و رئيس کميته بازرسي و ارزيابي ستاد مقابله با کرونا استان سمنان از مثبت بودن تست کرونا ۱۳ نفر از کارکنان يکي از فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي خبر داد و به مديران فروشگاه‌ها و ديگر مراکز عرضه هشدار داد در صورت مخفي‌کاري در ابتلاي کارکنان مجازاتي سنگين در انتظارشان خواهد بود.

قاسم شريفي، مديرکل بازرسي و امور حقوقي و رئيس کميته بازرسي و ارزيابي ستاد مقابله با کرونا استان سمنان با اشاره به بازرسي‌هاي سرزده از فروشگاه‌ها و مراکز عرضه در استان از شناسايي ابتلاي برخي از کارکنان يکي از فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي استان سمنان به کرونا خبر داد و اظهار کرد: در ادامه بازرسي‌هاي سرزده از فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي استان، ابتلاي ۱۳ نفر از کارکنان يکي از فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي استان تا ساعت ۲۲ پنج‌شنبه ۲۷ شهريور تائيد شد. ‌اعضاي کميته بازرسي و ارزيابي ستاد استاني مديريت مقابله با کرونا برحسب وظيفه ي ذاتي و حساس خود، بازرسي از مراکز عمومي، فروشگاه‌ها، ادارات، سازمان‌ها و... را به‌صورت مداوم، مستمر و ۲۴ ساعته به انجام رسانده و در اين راستا با توجه به افزايش شيوع کرونا در سطح استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه‌هاي علوم پزشکي استان و اتاق اصناف، همچنان، موظف به بازرسي ميداني روزانه و مستمر از فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي استان هستند.
وي اضافه کرد: در ادامه بازرسي‌هاي انجام‌شده از فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي استان و بر اساس اعلام نتايج آزمايش‌ها انجام‌شده از کارکنان يکي از فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي استان، ساعت ۲۲ شب پنج‌شنبه ۲۷ شهريور مشخص شد که متأسفانه ۱۳ نفر از کارکنان يکي از فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي مبتلا به کرونا بوده و بر اين اساس اقدامات چندجانبه‌ي متناسب با اين شرايط به انجام رسيد. با توجه به اهميت سلامت اقشار مختلف جامعه و نيز کارکنان فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي ضمن گوشزد به مديران اين‌گونه مراکز نسبت به اهتمام در رعايت نکات بهداشتي و توجه به‌سلامت کارکنان زيرمجموعه‌ي خود، اعلام مي‌دارد در صورت ثابت شدن کوتاهي از سوي هر يک از فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي و مخفي نگه‌داشتن بيماري کارکنان، قطعاً سنگين‌ترين مجازات، پس از گزارش اين کميته، از طريق مراکز ذي‌صلاح اعمال خواهد شد.
شريفي با تقدير از مردم و رسانه‌ها در اطلاع‌رساني و اعلام گزارش‌هاي خبري مبني بر تخلفات بهداشت واحدهاي صنفي و فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده‌ هرگونه تخلف يا موارد مشکوک، موضوع را سريعاً به مراجع نظارتي و بهداشتي سطح استان اطلاع داده و اطمينان داشته باشند که علاوه بر محفوظ ماندن اطلاعات مردمي، نسبت به انجام بازرسي و برخورد با متخلفان با سرعت و حساسيت، اقدام خواهد شد. اتاق اصناف، معاونت بازرسي سازمان صمت و همچنين علوم پزشکي، همچنان موظف‌اند پيگيري‌هاي دوره‌اي در مدت‌زمان‌هاي کوتاه‌تر از همه اصناف، به‌ويژه فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي داشته باشند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان سمنان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر سمنان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAENNWvIqZvWEhdCBvg
آخرين خبر سمنان در اينستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today