نماد آخرین خبر

وحشی های قزوین دستگیر شدند؛ حمله به یک زن در خیابان خلوت

منبع
رکنا
بروزرسانی

رکنا/ 2 فرد اصلي باند 4 نفره که در قزوين و تهران زورگيري هاي خشني انجام مي دادند به دام افتادند و پليس در تلاش است تا 2 زورگير ديگر را به دام بيندازد.

خفتگيراني که چند روز پيش فيلم زورگيري آنان از يک زن در فضاي مجازي منتشر شده بود در قزوين به دام افتادند.
عاملان زورگيري هاي خشن از زنان که چندي پيش کليپ اقدام وحشيانه آنها افکار عمومي را جريحه دار کرده بود، دستگير شدند.
اين 4 شيطان به زنان تهراني و قزويني رحم نمي کردند 
سردار حاجيان فرمانده انتظامي قزوين گفت: 2 فرد اصلي باند 4 نفره سارقان به عنف که با شگردهاي خشن از زنان سرقت مي کردند در يکي از استان هاي کشور دستگير شدند.
وي افزود: اين تبهکاران در گام نخست از قرباني هاي خود درخواست کمک به يک فرد فقير را مي کردند و به اين شيوه متوجه مي شدند قرباني همراه خود طلا دارد تا نقشه زورگيري از زنان به ويژه خانم هاي مسن را عملي کنند. 4 متهم با 2 موتور در سطح شهرستان قزوين و غرب استان تهران قرباني ها خود را شناسايي مي کردند. يکي از اين متهمان از پشت دهان قرباني هاي خود را مي گرفت و شخصي ديگري با سيم چين طلاهاي زنان بيچاره را به سرقت مي برد.
صحبت هاي زن مالباخته که در کوچه خلوت مورد حمله قرار گرفت
زني که در قزوين زورگيران به وي حمله کرده بودند گفت: در خيابان خلوت در حال عبور بودم که 4 پسر جوان با 2 مموتورسيکلت از پشت سر به من حمله ور شدند و طلاهايم را به زور به سرقت بردند.
اين زن در ادامه گفت: گردنبند ، دستبند و 4 النگوي طلا را با بي رحمي تمام به سرقت بردند.
سردار حاجيان ادامه داد: کليپ يکي از زورگيري هاي متهمان در فضاي مجازي منتشر شد و پليس سريعا عمليات ويژه اي را براي دستگيري آنها آغاز کرد. در بررسي هاي نخست ماموران متوجه شدند متهمان از سارقان بومي قزوين نيستند و براي دستگيري آنها ديگر شهرستان هاي کشور را مورد هدف قرار دادند که به چند مظنون برخورد کردند. ماموران پليس يک ماه به صورت مداوم آنها را زير نظر داشتند و در اين مدت سرنخ هايي از زورگيري آنها در استان هاي تهران هم به دست آمد. عمليات براي دستگيري آنها آغاز شد و 2 فرد اصلي اين باند به دام ماموران پليس افتادند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان قزوين را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر قزوين در تلگرام :
http://t.me/joinchat/AAAAAERfLUt3xd_hCjJ9bw
آخرين خبر قزوين در اينستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today