نماد آخرین خبر

آتش‌سوزی مراتع روستایی در سقز مهار شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آتش‌سوزی مراتع روستایی در سقز مهار شد

ايرنا/ رييس سازمان آتش نشاني شهرداري سقز گفت: آتش سوزي کوه جاقل و مراتع روستاي حسن سلاران با تلاش آتش نشانان، نيروهاي منابع طبيعي و مردم منطقه مهار شد.

محمد دولتي، رييس سازمان آتش نشاني شهرداري سقز اظهار داشت: امروز چند فقره آتش‌سوزي در مناطق مختلف شهرستان داشتيم که موجب وارد شدن خسارت به عرصه‌هاي طبيعي و کشاورزي شد
وي اضافه کرد: يکي از اين آتش‌سوزي ها در کوه‌هاي جاقل سقز روي داد که نيروهاي ۲ ايستگاه به محل اعزام و عمليات اطفاي را انجام دادند.
دولتي با بيان اينکه اين آتش‌سوزي ناشي از روشن کردن آتش توسط عوامل انساني در منطقه بود، افزود: مردم منطقه با احساس مسووليت، براي خاموش کردن آتش در محل بودند و با همکاري نيروهاي منابع طبيعي و تلاش آتش نشانان، در مدت کوتاهي حريق مهار و خاموش شد.
رييس سازمان آتش نشاني شهرداري سقز با اشاره به اينکه آتش‌سوزي هوايي نيز در مناطق دبگر شهرستان داشتيم، يادآور شد: حريق در مراتع روستاي حسن سلاران سرشيو نيز با اعزام نيروهاي آتش نشاني مهار شد.
وي از مردم خواست در زمان حضور در طبيعت مسايل ايمني را رعايت کرده و در صورت روشن کردن آتش قبل از ترک محل از خاموش بودن آن مطمئن شوند تا شاهد حوادث از اين قبيل نباشيم.  

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کردستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کردستان در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEIzkR_omLO41FJL8g
آخرين خبر کردستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online