نماد آخرین خبر

دستگیری ۱۴ سارق و توزیع‌کننده موادمخدر در ملایر

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
دستگیری ۱۴ سارق و توزیع‌کننده موادمخدر در ملایر

باشگاه خبرنگاران/ فرمانده انتظامي ملاير از دستگيري هشت توزيع کننده مواد مخدر و ۶ سارق با اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي پليس در اين شهرستان خبر داد.

محمدباقر سلگي، فرمانده انتظامي ملاير با اشاره به اجراي مقتدرانه طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در ملاير اظهار داشت: با اجراي متوالي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در نقاط مختلف و مورد نظر پليس که با هدف ناامن کردن محلات جرم خيز براي مخلان نظم و امنيت، پاکسازي نقاط آلوده به توزيع مواد مخدر، افزايش انضباط ترافيکي و ارتقاء احساس امنيت در بين شهروندان انجام مي‌شود، يگان‌هاي انتظامي، اجرائي و ستادي شهرستان ملاير با بهره گيري از توان و تمام امکانات موجود و طي هماهنگي با دستگاه قضائي مرحله ديگري از طرح را در يکي از نقاط حاشيه شهر ملاير به اجرا در آوردند.
سلگي افزود: در اجراي اين طرح تعداد هشت معتاد متجاهر و توزيع کننده مواد مخدر دستگير و مقدار ۳۱ گرم هروئين، شيشه و سوخته ترياک به همراه يک حقه وافور و ۸ عدد پايپ کشف شد.
او بيان داشت: در اجراي اين طرح تعداد ۶ نفر سارق موتورسيکلت و قطعات داخل خودرو دستگير و اموال مسروقه‌اي شامل لوازم نجاري، مدارک و اوراق هويتي، لوازم برقي، قطعات داخل خودرو به همراه تعدادي سلاح سرد و قمه کشف و تعداد ۶ دستگاه وسيله نقليه شامل خودرو و موتورسيکلت مزاحم و متخلف نيز توقيف و روانه پارکينگ شدند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان همدان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر همدان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEH4hhdUB7Tpo7icCQ
آخرين خبر همدان در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today