برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

محدودیت ترافیکی در ۷ ایستگاه کنترلی توسط پلیس راه استان ایلام

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
محدودیت ترافیکی در ۷ ایستگاه کنترلی توسط پلیس راه استان ایلام

باشگاه خبرنگاران/ رئيس پليس راه استان ايلام از اعمال محدوديت‌هاي ترافيکي در ۷ ايستگاه کنترلي توسط ماموران پليس راه استان ايلام در مسير‌هاي منتهي به مرز مهران خبر داد.
 
سرهنگ رضا همتي زاده، رئيس پليس راه استان ايلام گفت: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با ويروس کرونا در کشور، امسال راهپيمايي اربعين حسيني(ع) به جهت پيشگيري از همه گيري بيماري کرونا برگزار نمي‌شود.
او اظهار کرد: کليه مبادي ورودي و خروجي محور‌هاي ۵ گانه استان در ۷ ايستگاه کنترلي تحت نظارت پليس راه استان قرار گرفته و اجازه تردد به خودرو‌هاي حامل زائران که قصد تردد به مرز مهران را دارند داده نخواهد شد.
رئيس پليس راه استان ايلام ادامه داد: امسال هيچ گونه برنامه‌اي براي برپايي موکب‌ها و همچنين خدمات رساني و پذيرايي به زائران در شهرستان مهران وجود ندارد.
او مطرح کرد: تعداد ۴۰ تيم گشتي به صورت محسوس و نامحسوس به صورت شبانه روزي در کليه محور‌ها ارتباطي استان حضور داشته و رفتار‌هاي ترافيکي رانندگان را مورد پايش ترافيکي قرار مي‌دهند.

همتي زاده با اشاره به اينکه پل زائر شهرستان مهران مسدود شده و اجازه تردد به وسايل نقليه غير مجاز داده نمي‌شود، بيان کرد: از عاشقان و دلسوختگان حسيني تقاضا داريم با توجه به شرايط اعلام شده توسط مسئولان کشوري و عدم پذيرش زائر توسط کشور عراق از مراجعه به مرز مهران خودداري و رنج سفر ناتمام را برخود تحميل نکنند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان ايلام را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر ايلام در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEJoYw5sb596nU7kpg
آخرين خبر ايلام در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/ilamkhabar_today