برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ماجرای تیراندازی در بوستان کودک شیراز چه بود؟

منبع
جام جم
بروزرسانی
ماجرای تیراندازی در بوستان کودک شیراز چه بود؟

جام جم/ فردي حوالي چهارراه ريشمک و بوستان کودک(پارک قوري) شيراز اقدام به تيراندازي با سلاح جنگي به سمت ماموران پليس و ايجاد رعب و وحشت در بين برخي اهالي اين شهر کرد، پليس اعلام کرد که اين شخص را دستگير کرده است.
 
براساس اظهارات تعدادي از اهالي شيراز حدود ساعت ۱۴ روز گذشته فردي که ظاهري شبيه به بي خانمان‌ها  داشته با کوله پشتي بر دوش و با استفاده از کلت کمري به سمت ماموران پليس در حوالي چهارراه ريشمک شيراز تيراندازي کرده است.
براساس اظهارات مردمي،اين فرد دقايقي بعد از تيراندازي به سمت ماموران پليس دستگير و از کوله پشتي وي تجهيزاتي مانند دوربين شکاري کشف شده است.
فرمانده انتظامي شهرستان شيراز روز يکشنبه در اين باره گفت: فردي که با حالت رواني نامناسب در پارک قوري شيراز اقدام به تيراندازي به سمت مأموران پليس کرده و باعث ايجاد رعب و وحشت در بين شهروندان شده بود، دستگير شد.
سرهنگ فرج شجاعي افزود: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر رويت يک فرد مشکوک در پارک قوري اين شهرستان،  مأموران کلانتري "قدمگاه" جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وي ادامه داد: مأموران انتظامي با حضور در صحنه، يک فرد مسلح به سلاح کلت کمري را مشاهده و ضمن دعوت وي به آرامش، خواستار تحويل سلاح خود به پليس شدند.
وي افزود: متهم بدون توجه به صحبت هاي مأموران، با شليک چندين تير به سمت ماموران انتظامي و همچنين شليک تير هوايي، با سوار شدن بر يک خودرو پرايد عبوري نزديک محل و وادار کردن راننده آن به حرکت، قصد متواري شدن را داشت.
فرمانده انتظامي شيراز گفت: در اين راستا مأموران انتظامي با سرعت عمل خود، ضمن رعايت قانون بکارگيري سلاح و شليک گلوله به سمت لاستيک هاي اين خودرو، مانع از متواري شدن متهم شده و وي را دستگير کردند.
سرهنگ شجاعي با بيان اينکه در بازرسي از اين متهم، يک قبضه اسلحه کلت کمري و يک عدد دوربين کشف شد، افزود: متهم هنگام تيراندازي حالت رواني مناسبي نداشته و تحقيقات تکميلي پليس در خصوص انگيزه وي از اين اقدام ادامه دارد.
فرمانده انتظامي شهرستان شيراز ضمن تقدير و تشکر از همکاري و همراهي مردم با مأموران نيروي انتظامي، گفت: پليس با افرادي که قصد بر هم زدن امنيت و آرامش مردم را داشته باشند، قاطعانه و بر اساس قانون برخورد خواهد کرد.

آخرين خبر فارس در اينستاگرام :
https://instagram.com/fars.online