نماد آخرین خبر

زمین گیر شدن قاچاقچیان با یک تن و ۳۴۰ کیلو تریاک

منبع
بروزرسانی
زمین گیر شدن قاچاقچیان با یک تن و ۳۴۰ کیلو تریاک

پايگاه خبري پليس/ با هوشياري و تلاش شبانه روزي تکاوران پليس مبارزه با مواد مخدر بندرلنگه يک باند قاچاق موادمخدر منهدم و يک تن و 340کيلو ترياک کشف شد.

سردار غلامرضا جعفري، فرمانده انتظامي هرمزگان اظهار داشت: مأموران انتظامي پاسگاه مغويه شهرستان بندرلنگه با اقدامات گسترده اطلاعاتي در راستاي مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه بي امان با سوداگران مرگ، اعضاي يک باند قاچاق مواد افيوني که با استفاده از خودروهاي لوکس اقدام به حمل و جابه جايي مواد مخدر مي کردند را شناسايي و پيگيري موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وي افزود: پس از چندين روز کار اطلاعاتي و تلاش شبانه روزي مأموران از نيت اعضاي اين باند مبني بر حمل يک محموله سنگين مواد مخدر از استان هاي جنوب شرقي کشور و انتقال آن به استان هاي مرکزي مطلع شدند.
فرمانده انتظامي هرمزگان تصريح کرد: مأموران بامداد امروز ضمن هماهنگي با مقام قضائي، با تشکيل چند اکيپ در سطح حوزه استحفاظي فعال و ضمن کنترل خودروهاي عبوري محور مغويه ـ لنگه پس از چند ساعت تعقيب و مراقبت، در نهايت به يک دستگاه خودروي پرادو مشکوک و دستور توقف دادند.
سردار جعفري خاطرنشان کرد: قاچاقچيان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پليس و علائم هشدار دهنده با افزايش سرعت اقدام به فرار کردند که در عمليات ضربتي و برق آساي تکاوران پليس، قاچاقچيان عرصه را برخود تنگ ديده و با رها کردن خودرو از محل متواري شدند.
وي عنوان کرد: با تلاش همه جانبه مأموران محل اختفاي قاچاقچيان در حوالي روستاي بستانه شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه متهمان که با حفر گودال محموله مواد را در دل خاک دفن کرده بودند، دستگير و با دقت و هوشياري پليس، يک تن و 340 کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک کشف شد.
فرمانده انتظامي هرمزگان با اشاره به دستگيري 4قاچاقچي در اين عمليات، افزود: در اين رابطه 4دستگاه خودروي لوکس متعلق به قاچاقچيان توقيف و متهمان با تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.

آخرين خبر هرمزگان در اينستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today