نماد آخرین خبر

بیش از ۲۸۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در ماکو توزیع شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
بیش از ۲۸۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در ماکو توزیع شد

ايسنا/ معاون هماهنگ کننده سپاه ماکو گفت: در راستاي اجراي طرح شهيد حاج قاسم سليماني، بيش از ۲۵ هزار مورد مراجعه به منازل توسط بيش از ۷۵۰ تيم از نيروهاي سپاه و شبکه بهداشت و درمان انجام شد.

سرهنگ پاسدار عطاري معاون هماهنگ کننده سپاه ماکو با اشاره به بازتاب عملکرد و خروجي خوب اجراي طرح شهيد حاج قاسم سليماني در شهرستان اظهار کرد: اين طرح عامل مهم ديگري بود که توانست در جهت شناسايي و مقابله با گسترش اين بيماري منحوس در اين شهرستان به کار گرفته شود.
وي با تاکيد براينکه از اول شروع اين طرح بيش از ۲۵ هزار مورد مراجعه به منازل را داشتيم، افزود: در قالب اجراي اين طرح بيش از ۷۵۰ تيم از نيروهاي سپاه و شبکه بهداشت و درمان سازماندهي شده و در مناطق شهري و روستايي فعاليت کردند.
معاون هماهنگ کننده سپاه ماکو همچنين شناسايي، بيماريابي، رصد، آموزش، مشاوره پزشکي، غربالگري، تب سنجي، اهداء ماسک و سبدهاي کالا و معيشتي، شناسايي خانوارهاي داراي بيماري کرونا و معرفي آنها به شبکه بهداشت را از اقدامات تيمهاي عمل کننده سپاه و بسيج در قالب اجراي طرح شهيد حاج قاسم سليماني عنوان کرد و افزود: در جهت حمايت از اقشار مختلف جامعه که دچار ضرر و زيان شدند، بيش از ۱۲۵۰ بسته معيشتي و بيش از ۱۶۰۰ بسته بهداشتي توزيع شد.
به گفته سرهنگ عطاري همه ما نيز بايد مسائل بهداشتي را رعايت کنيم چراکه مطمئنا در صورت عدم رعايت موجب شروع موج چهارم کرونا و شيوع آن خواهد سد و مشکلات عديده‌اي براي همگان ايجاد خواهد کرد.

آخرين خبر آذربايجان غربي در اينستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today