نماد آخرین خبر

۳۹ درصد محکومان زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد مشغول به کار شدند

منبع
مهر
بروزرسانی
۳۹ درصد محکومان زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد مشغول به کار شدند

مهر/ مديرکل زندان‌ها و اقدامات تأميني و تربيتي کهگيلويه و بويراحمد گفت: ۳۹ درصد از محکومان زندان‌هاي اين استان با مهارت آموزي در زندان مشغول به کار شدند.

منصور بيژني، مديرکل زندان‌ها و اقدامات تأميني و تربيتي کهگيلويه و بويراحمد اظهار کرد: زندانيان در زمينه‌هاي مختلف از جمله، قالي بافي، گليم بافي، گلدوزي، قلاب بافي، معرق کاري، خياطي، کارگاه‌هاي بيرون و… با همراهي و همکاري سازمان فني و حرفه‌اي و جهاد کشاورزي مشغول به فعاليت هستند.
وي ابراز داشت: همانگونه که بيکاري براي سلامت رفتار و روان سم و زهر مهلکي است، اگر مي‌خواهيم که بحث درمان و اصلاح و تربيت بزهکاران به خوبي انجام شود، بايد به مقوله اشتغال زندانيان در زمينه‌هاي مختلف توجه خاص و مؤثري داشته باشيم.
بيژني تصريح کرد: زندان فقط محل نگهداري مجرمين و بزهکاران نيست، بلکه با توجه به سياست‌هاي کلان نظام و سازمان‌ها بايد محلي براي آموزش باشد.
مدير کل زندان‌ها و اقدامات تأميني و تربيتي کهگيلويه و بويراحمد گفت: از ابتداي امسال تا کنون ۵۱۰ نفر از زندانيان کهگيلويه و بويراحمد گواهينامه مهارت آموزي و حرفه آموزي دريافت کرده و تلاش مي‌کنيم اين رقم را به ۹۰۰ نفر افزايش دهيم.

آخرين خبر کهگيلويه و بويراحمد در اينستاگرام :
https://instagram.com/yasuj_today