نماد آخرین خبر

خراسان رضوی در شرایط پایدار جوی قرار دارد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
خراسان رضوی در شرایط پایدار جوی قرار دارد

ايرنا/ کارشناس مرکز پيش‌بيني اداره کل هواشناسي خراسان رضوي گفت: رصد تصاوير ماهواره‌اي پوشش ابر در حال گذر در استان خراسان رضوي را نشان مي‌دهد و بر همين اساس پيش‌بيني مي‌شود از امروز تا روزهاي پاياني هفته شاهد شرايط به نسبت پايدار جوي در اين استان باشيم.

سارا حکمي، کارشناس مرکز پيش‌بيني اداره کل هواشناسي خراسان رضوي اظهار کرد: در اين بازه زماني آسمان استان خراسان رضوي در بيشتر ساعات و نقاط، صاف پيش‌بيني مي‌شود که اين پديده در شهرهاي بزرگ و صنعتي از جمله شهر مشهد منجر به افزايش مواد آلاينده مي‌شود و بر اين اساس انتظار داريم روزهاي آينده در بيشتر ساعات، شاخص کيفيت هواي شهر مشهد در شرايط ناسالم قرار گيرد.
وي ادامه داد: از لحاظ تغييرات دمايي در روزهاي آينده نوسانات قابل ملاحظه در سطح استان وجود ندارد و فقط در برخي از نقاط استان چند درجه‌اي دماي هوا کاهش پيدا مي‌کند.
کارشناس مرکز پيش‌بيني اداره کل هواشناسي خراسان رضوي گفت: طي ۲۴ ساعت گذشته و در بين شهرستان‌هاي استان، قوچان با حداقل دماي هواي چهار درجه زير صفر سردترين و تايباد با ۱۹ درجه بالاي صفر گرمترين شهر استان گزارش شده است و سرعت وزش باد در شهر مشهد، تربت جام و بردسکن به ۵۰ کيلومتر در ساعت رسيد.
حکمي افزود: انتظار مي‌رود امروز دماي هواي شهر مشهد در گرمترين ساعات به ۱۵ درجه بالاي صفر برسد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar