نماد آخرین خبر

شهرکرد میزبان آثار جشنواره فیلم فجر است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
شهرکرد میزبان آثار جشنواره فیلم فجر است

ايرنا/ معاون امور هنري و سينمايي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري از ميزباني شهرکرد از آثار سي و نهمين جشنواره فيلم فجر(سوداي سيمرغ) به صورت همزمان از ۱۵ تا ۲۲ بهمن در پرديس سينمايي بهمن و سينما غدير خبر داد.

شهرام فرجي، معاون امور هنري و سينمايي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري افزود: ۱۶ فيلم بخش مسابقه سي و نهمين جشنواره فيلم فجر(سوداي سيمرغ) به صورت همزمان از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاري در شهرکرد نمايش داده مي‌شوند که اکران اين فيلم‌ها در سه سانس در پرديس سينمايي بهمن و سينما غدير شهرکرد صورت مي‌گيرد و فروش بليت‌ها به صورت اينترنتي است.
وي تصريح کرد: علاقه‌مندان مي‌توانند با مراجعه به سامانه‌هاي گيشه هفت، ايران تيکت و سينما تيکتwww.irantic.com . www.cinematicket.org . ww.gisheh۷.com بليت فيلم‌هاي مورد نظر خود را تهيه و خريداري نمايند.
وي تاکيد کرد: جشنواره فيلم فجر مهم‌ترين رويداد هنري و سينمايي ايران است که هر ساله در بهمن ماه به مناسبت پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي برگزار مي شود.
۲ فيلم سينمايي بلند «بچه گرگ‌هاي دره سيب» به کارگرداني فريدون نجفي و تهيه‌کنندگي مجيد برزگر و شهرام ابراهيمي و فيلم «خانه ماهرخ» به کارگرداني شهرام ابراهيمي و تهيه‌کنندگي شهاب حسيني و محمدرضا محمدي از هنرمندان استان جزء ۶۲ فيلم سينمايي بلند راه‌يافته به جشنواره فيلم فجر تا پيش از اعلام نامزدهايي در نهايي در اين جشنواره حضور داشتند.

آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday