نماد آخرین خبر

آزادی ۸ زندانی جرائم غیر عمد نیازمند در قزوین

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
آزادی ۸ زندانی جرائم غیر عمد نیازمند در قزوین

باشگاه خبرنگاران/ مديرکل زندان‌هاي استان قزوين از آزادي هشت زنداني نيازمند جرائم غير عمد در اجراي پويش نذر هشتم در استان خبر داد.

حميدرضا جهانگيري، مديرکل زندان‌هاي استان قزوين گفت: پويش نذر هشتم با موضوع آزادي هشت نفر زنداني نيازمند، به همت قرارگاه فرهنگي و جهادي حضرت مهدي(عج) بسيج سازندگي تهران بزرگ در زندان مرکزي قزوين اجرا شد.
وي افزود: اجراي طرح پويش نذر هشتم به نيت هشتمين اختر تابناک امامت و ولايت حضرت علي ابن موسي الرضا(ع) در هشتم هر ماه در زندان‌هاي استان اجرا مي‌شود که اين ماه شامل تعدادي از زندانيان استان شد.
مديرکل زندان‌هاي استان گفت: در اجراي اين طرح ارزشمند و معنوي هشت نفر از زندانيان نيازمند از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌هاي خود بازگشتند.
جهانگيري افزود: در اين طرح علاوه بر آزادسازي زندانيان، از منزل چهار خانواده زنداني بازديد و ضمن ديدار با خانواده آن‌ها و اهداي بسته معيشتي و کارت هديه، نسبت به رفع مشکلات آن‌ها اقدام شد.
وي بيان کرد: اميدواريم با اجراي چنين طرح‌هايي و انعقاد تفاهم نامه با دستگاه‌ها و موسسه‌هاي خيريه بتوانيم تعدادي بيشتري از زنيان غير عمد را آزاد کنيم.
گفتني است؛ قرارگاه جهادي حضرت مهدي(عج) يکي از مجموعه‌هاي وابسته به سازمان بسيج سازندگي است و ۵۰ گروه جهادي و هزار و ۵۰۰ بسيجي را در ۳۱ استان کشور ساماندهي کرده است.

آخرين خبر قزوين در اينستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today