نماد آخرین خبر

ثبت دمای ۴۰ درجه در برازجان و خورموج

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
ثبت دمای ۴۰ درجه در برازجان و خورموج

باشگاه خبرنگاران/ کارشناس اداره کل هواشناسي استان بوشهر از ثبت دماي ۴۰ درجه در برازجان و خورموج، خبر داد.

محمدرضا انصاري، کارشناس اداره کل هواشناسي استان بوشهر اظهار کرد: بررسي نقشه‌هاي هواشناسي نشان دهنده وزش باد‌هاي شديد شمال غربي بر روي دريا و نوار ساحلي استان تا سه شنبه ادامه دارد، بنابراين در اين مدت در بيشتر ساعات خليج فارس مواج است و دريانوردان به ويژه صاحبان شناورهاي کوچک نبايد به دريا بروند.
وي افزود: همچنين در اين مدت دماي هوا در استان روند کاهشي خواهد داشت. ضمن اينکه امروز با افزايش پوشش ابر در بخش‌هايي از شمال و مناطق شرقي استان احتمال بارش‌هاي پراکنده و خفيف باران در برخي نقاط وجود دارد.
انصاري ابراز کرد: در شبانه روز گذشته، برازجان و خورموج با ۴۰ درجه سلسيوس هوايي تابستاني را در بهار تجربه کردند. در اين مدت کمترين دما از عسلويه با ۱۹ درجه سلسيوس گزارش شد.
اين کارشناس هواشناسي جهت وزش باد را تا فردا، شمال غربي با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهي ۵۴ کيلومتر در ساعت پيش بيني کرد که در برخي ساعات بر روي دريا و نوار ساحلي به بيش ار ۷۰ کيلومتر در ساعت مي‌رسد.
انصاري، ارتفاع موج را هم ۱۲۰ تا ۲۱۰ سانتيمتر و گاهي بيش از سه متر عنوان کرد.
وي بيان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دريا ساعت يک و ۲۵ دقيقه بامداد، جزر اول ساعت پنج و ۴۰ دقيقه مد دوم ساعت ۱۲ و ۵۰ دقيقهو جزر دوم ساعت ۲۱ خواهد بود.

آخرين خبر بوشهر در اينستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar