نماد آخرین خبر

نماز جمعه در شهرهای قرمز و نارنجی کهگیلویه و بویراحمد برگزار نمی‌شود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
نماز جمعه در شهرهای قرمز و نارنجی کهگیلویه و بویراحمد برگزار نمی‌شود

ايرنا/ نماينده ولي ‌فقيه در کهگيلويه و بويراحمد و امام ‌جمعه شهر ياسوج گفت: آيين سياسي، عبادي نماز جمعه در شهرهاي قرمز و نارنجي استان برگزار نمي شود.

حجت ‌الاسلام سيدنصير حسيني، نماينده ولي فقيه در کهگيلويه و بويراحمد اظهار کرد: همچنين در شهرستان هاي با وضعيت زرد و خطرناک همچون بهمئي و چرام نيز محدوديت‌هاي لازم در اين خصوص اجرا خواهد شد.
وي با اشاره به اينکه تمامي تجمعات در مساجد تا اطلاع ثانوي ممنوع است، افزود: از همه علما و روحانيون استان تقاضا دارم از تجمعات دوري کنند.
نماينده ولي ‌فقيه در کهگيلويه و بويراحمد و امام ‌جمعه شهر ياسوج تصريح کرد: همچنين از تمامي مردم، ريش سفيدان و متنفذان خواستارم در تجمعات حضور نيابند و مانع از برپايي هرگونه تجمع در استان شوند.
حسيني بيان کرد: شرايط استان از لحاظ شيوع ويروس کرونا، بسيار سخت و خطرناک شده است و تجمعات بستر ساز شيوع گسترده اين بيماري مهلک در استان است.
وي ادامه داد: طرح شهيد سليماني در استان براي مقابله با ويروس کرونا بايد تقويت شود زيرا اين طرح مي تواند کمک شاياني به کنترل و مديريت اين ويروس کند.
نماينده ولي ‌فقيه در کهگيلويه و بويراحمد و امام ‌جمعه شهر ياسوج مرکز استان ابراز داشت: هماهنگي هاي لازم با دادستاني استان صورت گرفته و نيروي انتظامي استان مجوز دارد بدون تعارف به برگزار کنندگان مراسمات و تجمعات تذکر بدهد و آن ها را متفرق کند.
حسيني عنوان کرد: انتخابات در پيش روي استان قرار دارد و بايد تلاش شود انتخاباتي در تراز و شايسته استان با حضور حداکثري مردم برگزار شود.
وي عنوان کرد: دشمن در تلاش است انتخابات ايران را کم رنگ جلوه دهد و حضور مردم در انتخابات به معناي پشتيباني از نظام خواهد بود.


 

آخرين خبر کهگيلويه و بويراحمد در اينستاگرام :
https://instagram.com/yasuj_today