نماد آخرین خبر

دورکاری به شهرهای نارنجی و قرمز تهران برگشت

منبع
برترين ها
بروزرسانی
دورکاری به شهرهای نارنجی و قرمز تهران برگشت

برترين ها/ استاندار تهران از دورکاري دوسومي کارکنان در مشاغل عادي شهرهاي قرمز اين استان و تعطيلي ۲ هفته‌اي مشاغل گروه‌هاي دو، سه و چهار خبر داد.

انوشيروان محسني بندپي استاندار تهران از دورکاري دوسومي کارکنان در مشاغل عادي شهرهاي قرمز اين استان و تعطيلي ۲ هفته‌اي مشاغل گروه‌هاي دو، سه و چهار خبر داد.
انوشيروان محسني بندپي در حاشيه جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: تعداد بيماران سرپايي کرونا در استان تهران ۶۶.۶ درصد، بستري‌ها ۷۵.۵ درصد و فوتي‌ها ۵۲ درصد افزايش داشته است.
وي گفت: بر اساس تصميمات ستاد ملي مقابله با کرونا در شهرستان‌هاي قرمز فعاليت مشاغل گروه دو، سه و ۴ به مدت دو هفته تعطيل خواهد بود و حضور کارکنان نيز در دستگاه‌هاي اجرايي و بخش خصوصي مشمول دستورالعمل ستاد ملي کرونا است، که در نهادهايي که خدمات ضروري ارائه مي‌کنند و پنجاه درصد و در ساير دستگاه‌ها يک سوم است و مابقي کارکنان مي‌بايست دورکاري کنند.
استاندار تهران گفت: در شهرستان‌هاي نارنجي نيز دوسوم کارکنان در دستگاه‌هاي خدمات رسان ضروري حضور خواهند داشت و ۵۰ درصد کارکنان نيز در دستگاه‌هاي عادي حضور کار خواهند کرد و مابقي کارکنان دورکار خواهند بود.
وي افزود: در حال حاضر و طبق اعلام معاون بهداشت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي شهرستان‌هاي پرديس، دماوند و شهريار قرمز اعلام شده‌اند.

آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran