نماد آخرین خبر

مخفی شدن ١٠٠ نفر در ورزشگاه بازی پرسپولیس!

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
مخفی شدن ١٠٠ نفر در ورزشگاه بازی پرسپولیس!

خبرآنلاين/ ناظر بازي پرسپوليس و پديده معتقد است تماشاگران حاضر در ورزشگاه امام رضا(ع) مخفي شده بودند و پيش از آغاز ديدار آن ها را نديده بود.

يکي از اتفاقات عجيب در هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال حضور تماشاگران در بازي پديده پرسپوليس در ورزشگاه امام رضا(ع) بود که باعث اعتراض ها نسبت به اجراي قانون عدم حضور تماشاگر در ورزشگاه ها شد. البته اين براي نخستين بار نبود که باشگاه پديده يا شهرخودرو سابق دست به چنين کاري مي زند و در بازي که اجازه استفاده از تماشاگران را ندارد، از آن ها بهره مي برد.
اما عجيب ترين نکته درخصوص حضور اين تماشاگران و زيرپا گذاشتن قانون ستاد مبارزه با کرونا در ورزش مربوط به ناظر مسابقه بود. فهيمي راد ناظر مسابقه درخصوص اين اتفاق گفت: گزارش کتبي را صددرصد به سازمان ليگ مي‌دهم. در دقيقه 32 صداي تماشاگراني را شنيدم که در شمال غربي استاديوم مخفيانه نشسته بودند.  بين دو نيمه گفتيم اگر تخليه نشوند اجازه ادامه بازي نمي‌دهيم که يگان ويژه همه را بيرون و بازي ادامه پيدا کرد. هيچ کس حق ندارد. مگر ما مي‌توانيم مجوز بدهيم که تماشاگر بيايد؟ ولي متاسفانه آمده بود و خداراشکر بين دو نيمه همه را تخليه کرديم.
چطور مي شود در ابتداي مسابقه حدود صد نفر در ورزشگاه حاضر باشند اما ناظر يا هيچ يک از مسئولان مربوطه آن ها را نبيند؟! شايد اگر براي اولين بار اين اتفاق رخ داده بود اين اظهارنظر قابل باورتر مي شد اما متاسفانه اين سرپيچي از قانون در چند مسابقه قبل نيز در مشهد رخ داده بود.
اين اتفاق درست به اين مي ماند که مسئولان يک تيم را از داشتن تماشاگر در يک مسابقه محروم کنند اما آن ها اجازه حضورشان را در ورزشگاه بدهند! قطعا اين تماشاگران با هماهنگي باشگاه پديده راهي ورزشگاه شده بودند؛ موضوعي که با استناد به صحبت هاي ناظر مسابقه به مسئولان اعلام نشده بود. بنابراين همين يک نقض قانون از سوي باشگاه پديده است که اين امکان را به مسئولان مي دهد تا آن ها را جريمه کنند. مهم نيست که تعداد اين تماشاگران يک نفر بود يا صدهزارنفر؛ مهم نيست که آن ها بين دو نيمه بيرون رفتند يا نه؛ نکته قابل اهميت عدم اجراي درست قوانين از سوي مسئولان باشگاه است که به خودشان اجازه مي دهند با تصميم شخصي تمامي مقررات را زيرپا بگذارند.

آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran