نماد آخرین خبر

قطعه اول راه خلخال-منجیل به مناقصه رفت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
قطعه اول راه خلخال-منجیل به مناقصه رفت

ايرنا/ مديرکل راه و شهرسازي استان اردبيل گفت: قطعه يک پروژه احداث راه اصلي خلخال - منجيل به طول ۱۷.۵ کيلومتر با برآورد اوليه هزار و ۶۰۰ ميليارد ريال به مناقصه گذاشته شد.

محبوب حيدري، مديرکل راه و شهرسازي استان اردبيل در بازديد از عمليات اجرايي پروژه احداث راه اصلي خلخال - منجيل اظهار کرد: قطعه يک پروژه احداث اين راه اصلي حدفاصل روستاي درو تا قشلاق ديز به طول  ۱۷.۵ کيلومتر با برآورد اوليه هزار و ۶۰۰ ميليارد ريال به مناقصه گذاشته شد و عمليات اجرايي اين قطعه بزودي آغاز مي‌شود.
او گفت: احداث راه خلخال - منجيل، شهرستان خلخال را از بن‌بست گردشگري و اقتصادي خارج مي‌کند و مسافران براي حضور در استان اين مسير را به عنوان امن‌ترين و بهترين مسير انتخاب خواهند کرد که در اين شرايط براي اقتصاد شهرستان خلخال به ويژه بخش شاهرود اين شهرستان که بخش عمده راه از اين منطقه گذر مي‌کند، نقش مهمي خواهد داشت.
وي با اشاره به پيشرفت خوب پروژه و افزايش جبهه‌هاي کاري در مسير پروژه خلخال ـ کلور ـ درام به منجيل افزود: با تکميل اين پروژه، مسير ارتباطي استان اردبيل به استان‌هاي گيلان و زنجان زمينه استفاده از يک راه مطمئن، خوب و ايمن فراهم خواهد شد.
حيدري بيان کرد: يک هزار ميليارد ريال اعتبار از محل فاينانس منابع بانکي براي تسريع در روند پيشرفت اين پروژه اختصاص يافته است.
وي افزود: اواخر سال گذشته نيز ۱۲۰ ميليارد ريال از محل جهش توليد به اين پروژه تزريق شده و در راستاي تامين اعتبار تلاش رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان، همکاري نماينده مردم شهرستان‌هاي خلخال و کوثر در مجلس شوراي اسلامي و پيگيري اجرايي مديرکل راه و شهرسازي استان براي افزايش اعتبارات اين پروژه مهم راه‌سازي در جنوب استان اردبيل همچنان ادامه دارد.
مديرکل راه و شهرسازي استان اردبيل از افزايش امکانات راه‌سازي در مسير قطعات در حال ساخت اين راه خبرداد و گفت: شرکت جهاد نصر زنجان و پيمانکار مجري قطعات ۳ و ۴ اين پروژه با توجه به حساسيت پروژه، ۴۱ دستگاه ماشين‌آلات سبک و سنگين را در اين مسير به کار گرفته و پيشرفت پروژه در شرايط فعلي قابل قبول ارزيابي مي‌شود.
 
 
  
  

آخرين خبر اردبيل در اينستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today