نماد آخرین خبر

آمار کرونا چهارمحال‌وبختیاری ۱۴ فروردین؛ بدون فوتی و ۳۴ ابتلای جدید

منبع
ايمنا
بروزرسانی
آمار کرونا چهارمحال‌وبختیاری ۱۴ فروردین؛ بدون فوتی و ۳۴ ابتلای جدید

ايمنا/ رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد، آمار فوتي و مبتلايان به کرونا را تشريح کرد.

مجيد شيراني، رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد در خصوص آمار ابتلاي کرونا در استان در ۲۴ ساعت منتهي به صبح امروز شنبه ۱۴ فروردين ماه، اظهار کرد: طي ۲۴ ساعت گذشته ۵۳۹ بيمار با علائم باليني مشکوک به بيماري کرونا به مراکز بهداشتي و درماني سرپايي و بيمارستاني استان مراجعه داشتند.
وي با بيان اينکه از اين تعداد ۵۸ بيمار با علائم مشکوک به اين بيماري در مراکز درماني بستري شدند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپايي، تست ۳۴ مراجعه کننده بيمارستاني با علائم باليني مشکوک به بيماري کوويد _۱۹ که در مراکز درماني بستري شده بودند، مثبت قطعي اعلام شد.
وي ادامه داد: اکنون ۲۴۵ بيمار مثبت قطعي و مشکوک به بيماري کرونا در مراکز درماني استان تحت مراقبت و درمان هستند که از اين تعداد ۱۹۰ نفر مثبت قطعي و مابقي در انتظار پاسخ نتايج آزمايشات براي رد يا تأييد بيماري خود هستند.
شيراني گفت: خوشبختانه طي ۲۴ ساعت گذشته هيچ مورد جديد فوتي ناشي از ابتلاء به بيماري کوويد _۱۹ در استان گزارش نشد و مجموع فوتي‌هاي ناشي از ابتلاء به اين بيماري در چهارمحال و بختياري ۸۱۰ نفر است.

رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد، تصريح کرد: اکنون ۲۲ بيمار با شرايط بحراني و حال عمومي نسبتاً بد در بخش‌هاي مراقبت ويژه مراکز درماني استان تحت مراقبت و درمان هستند.

آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday