نماد آخرین خبر

آغاز عرضه مرغ در خوزستان با نرخ مصوب جدید

منبع
ايسنا
بروزرسانی
آغاز عرضه مرغ در خوزستان با نرخ مصوب جدید

ايسنا/ رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: با توجه به اينکه نرخ فروش مرغ تغيير کرده است، انتظار داريم مشکلاتي که در تامين و عرضه مرغ وجود داشت، رفع شود.

اميرحسين نظري، رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار کرد: از روز شنبه مرغ در سراسر خوزستان با نرخ مصوب جديد و با قيمت هر کيلوگرم ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان براي مصرف‌کننده به فروش مي‌رسد و بر روند توزيع اين محصول نيز بازرسي خواهد شد.
وي افزود: با توجه به اينکه نرخ فروش مرغ تغيير کرده است، انتظار داريم مشکلاتي که در تامين و عرضه مرغ وجود داشت، رفع شود و شاهد روند مطلوبي در اين زمينه باشيم.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: سازمان جهاد کشاورزي، متولي تامين و توزيع مرغ است و سازمان صمت، وظيفه نظارت بر توزيع و فروش اين محصول با نرخ مصوب‌شده را به عهده دارد و با متخلفان در اين خصوص برخورد جدي خواهد کرد.
نظري عنوان کرد: پيش از نرخ‌گذاري جديد، قيمت مرغ در بازار استان خوزستان بالاتر از نرخ مصوب بود و با فروشندگاني که در اين زمينه تخلفاتي داشتند برخورد و حتي پرونده‌هايي براي آن‌ها تشکيل شد. اکنون با تغيير قيمت انتظار داريم شاهد وضعيت بهتري در بازار مرغ باشيم.
وي يادآور شد: هنوز بازار مرغ خوزستان به طور کامل اشباع نشده است اما جلساتي برگزار خواهد شد تا مرغ مورد نياز تامين و روند توزيع بهتر از گذشته شود.

آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today