نماد آخرین خبر

ماجرای زنی که خودش را به قتل رساند!

منبع
خراسان
بروزرسانی
ماجرای زنی که خودش را به قتل رساند!

خراسان/ با همسرم اختلاف داشتم و به همين دليل مي‌خواستم چند روزي را به دور از او زندگي کنم! اين بود که نقشه قتل خودم را به دست سارقان طراحي کردم تا همسرم چندين روز درگير ماجراي پرونده قتل شود و به دنبال من نيايد!

فرار يک مرده خون آلود از محل وقوع جنايت در يکي از روستا‌هاي اطراف مشهد، پليس و قاضي ويژه قتل عمد را در حالي وارد يک معماي پيچيده جنايي کرد که جست و جو‌ها بخشي از شهر را به هم ريخت!پنجم فروردين مرد جواني در روستاي جيم آباد مشهد از خانه بيرون رفت تا مقداري از مايحتاج زندگي را از فروشگاه خريد کند. «ز-ر» همسر اين مرد نيز مشغول امور خانه داري بود و منتظر ماند تا شوهرش با خريد لوازم ضروري زندگي به خانه بازگردد، اما ساعتي بعد حادثه‌اي عجيب و هولناک رخ داد به گونه‌اي که اضطراب و وحشت در بخشي از شهر نمايان شد.
مرد جوان هنگامي که با در دست داشتن لوازم به منزل رفت ناگهان از آن چه مي‌ديد در جا ميخکوب شد و به شوک فرو رفت. وسايل خانه اش به هم ريخته بود و اثري از همسرش نبود! چاقوي خون آلود درحالي کف اتاق خودنمايي مي‌کرد که قطراتي از خون نيز روي فرش‌هاي منزل ديده مي‌شد.
مرد جوان که با صحنه‌اي باور نکردني روبه رو بود، هراسان و وحشت زده خود را به پاسگاه تپه سلام رساند و ماجراي ناپديد شدن همسرش را براي پليس بازگو کرد. دقايقي بعد نيرو‌هاي انتظامي به منزل مرد جوان رفتند و با تاييد چاقويي که خون انسان روي آن بود مراتب را به قاضي ويژه قتل عمد اطلاع دادند.
با توجه به حساسيت ماجراي گم شدن پيکر زني که احتمال مي‌رفت به دست سارقان کشته شده باشد، بي درنگ قاضي دکتر حسن زرقاني عازم روستاي جيم آباد شد و بدين ترتيب تحقيقات قضايي در اين باره ادامه يافت.
اين در حالي بود که قاضي ويژه قتل عمد مشهد با نگاهي عميق به صحنه خونبار جنايت احتمالي، بلافاصله مرد جوان را به گوشه اتاق دعوت کرد و از او درباره اختلافات خانوادگي با همسرش پرسيد چرا که مقام قضايي به ماجراي سرقت با وقوع جنايت به شدت مشکوک شده بود! و احتمال ضعيف آدم ربايي، تنها فرضيه قاضي ويژه قتل عمد در اين ماجراي جنايي بود.
وقتي مرد جوان از برخي نگراني‌ها و سوءظن‌هاي خانوادگي پرده برداشت، بي درنگ قاضي زرقاني دستور رديابي اطلاعاتي زن جوان را صادر کرد چرا که خون‌هاي اندک ريخته شده روي فرش و نحوه آلوده شدن تيغه چاقو به خون انسان، فرضيه جنايت را منتفي مي‌کرد.
دقايقي بعد تلاش پليس با بازبيني دوربين‌هاي مدار بسته شهري و رصد‌هاي اطلاعاتي به نتيجه رسيد و مشخص شد که «ز- ر» با ميل و رضايت خود از خانه خارج و سوار يک دستگاه پژو ۴۰۵ شده است. با اين سرنخ نيرو‌هاي انتظامي موفق شدند با استفاده از پلاک خودرو به مخفيگاهي در بولوار طبرسي شمالي دست يابند که احتمال حضور زن جوان در آن مکان وجود داشت
ساعتي بعد ماموران با کسب دستورات قضايي و در يک عمليات هماهنگ، وارد مخفيگاه مذکور شدند و سه مرد جوان را به همراه زني دستگير کردند که احتمال مي‌رفت به قتل رسيده باشد!
اين زن ۳۷ ساله وقتي تحت بازجويي‌هاي ويژه قرار گرفت، ادعا کرد: با همسرم اختلاف داشتم و به همين دليل مي‌خواستم چند روزي را به دور از او زندگي کنم! اين بود که نقشه قتل خودم را به دست سارقان طراحي کردم تا همسرم چندين روز درگير ماجراي پرونده قتل شود و به دنبال من نيايد!
به اين منظور دستم را با چاقو بريدم و با ريختن چند قطره خون روي فرش، لوازم منزل را هم به هم ريختم تا صحنه دستبرد سارقان به خانه ام، ساختگي جلوه نکند!
بنابراين گزارش، تحقيقات بيشتر در حالي ادامه دارد که ماجراي قتل ساختگي و فرار مرده از صحنه جنايت، بخشي از شهر را به هم ريخت و پليس و دستگاه قضايي را چندين ساعت درگير ماجرايي کرد که اضطراب و وحشت زيادي را در روستا به وجود آورده بود!

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar