نماد آخرین خبر

شمار بستری‌شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان‌غربی به ۶۴۰ نفر رسید

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
شمار بستری‌شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان‌غربی به ۶۴۰ نفر رسید

باشگاه خبرنگاران/ رئيس دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني آذربايجان غربي گفت: ۶۴۰ نفر بر اثر ابتلا به ويروس کرونا در بيمارستان‌هاي استان بستري شدند.

جواد آقازاده، رئيس دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني آذربايجان غربي ابراز کرد: طبق آخرين برآورد، بستري شدگان سندرم حاد تنفسي در استان به ۶۴۰ نفر رسيده که هشت نفر بيشتر از روز گذشته است.
وي افزود: از اين تعداد، ۳۱۸ نفر مشکوک و ۳۲۲ نفر مبتلاي قطعي به کرونا هستند.
آقازاده بيان کرد: همچنين در حال حاضر ۱۶۸ نفر در بخش‌هاي مراقبت‌هاي ويژه بيمارستان‌هاي اين استان بستري بوده و ۳۶ نفر نيز به ونتيلاتور متصل هستند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني آذربايجان غربي با اشاره به ابتلاي ۴۰۲ نفر، بستري شدن بيش از ۱۱۰ نفر و فوت چهار تن طي ۲۴ ساعت گذشته در استان، اظهار کرد: با احتساب آمار امروز، کل فوت شدگان ناشي از کرونا در آذربايجان غربي به سه هزار و ۷۸۷ نفر رسيد.
وي اضافه کرد: از کل بستري شدگان روزانه در آذربايجان غربي طي ۲۴ ساعت گذشته، ۶۱ نفر مربوط به اروميه، ۲۱ نفر خوي و ۶ نفر در مياندوآب است.
آقازاده ادامه داد: تاکنون حدود ۱۲۵ هزار نفر در آذربايجان غربي به کرونا مبتلا شده اند.
آذربايجان غربي يکي از استان‌هاي با بيشترين ميزان ابتلا و فوتي بر اثر کرونا در کشور به شمار مي‌رود و با وجود سهم جمعيتي چهار درصدي، سهم مبتلايان و فوت شدگان در استان نسبت به کشور به ترتيب ۶.۵ و ۶ درصد است.

آخرين خبر آذربايجان غربي در اينستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today