نماد آخرین خبر

دبیر صنف کشتارگاه‌های مرغ اصفهان: قیمت اعلام شده کارشناسی نیست

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
دبیر صنف کشتارگاه‌های مرغ اصفهان: قیمت اعلام شده کارشناسی نیست

باشگاه خبرنگاران/ دبير صنف کشتارگاه‌هاي مرغ اصفهان گفت: قيمت کنوني مرغ اعلام شده توسط ستاد تنظيم بازار کارشناسي نيست.

محمدرضا رستميان، دبير صنف کشتارگاه‌هاي مرغ اصفهان درباره قيمت کنوني مرغ اعلام شده توسط ستاد تنظيم بازار، ابراز کرد: قيمت اعلام شده کارشناسي نيست، زيرا هزينه‌هاي حمل مرغ زنده به کشتارگاه و هزينه حمل گوشت مرغ از کشتارگاه به مرغ فروشي‌ها دقيق و به طور کامل محاسبه نشده است. فرمولي که همواره هزينه‌ها و قيمت از طريق آن تعيين مي‌شد ملاحظاتي داشته که باعث تغييراتي خواهد شد در حالي که در قيمت‌هاي اعلامي اين ملاحظات ديده نشده است.
وي افزود: هزينه‌هاي کشتارگاه، حمل و مرغ فروشي به درستي محاسبه نشده است. اکنون نمي‌توان اطلاعات دقيقي از وضعيت بازار مرغ ارائه داد، زيرا در اولين روز‌هاي پس از تعطيلات نوروز قرار داريم هر چند که کشتارگاه‌هاي مرغ در اين ايام نيز تعطيل نبوده و کشتار انجام شده است.
دبير صنف کشتارگاه‌هاي مرغ اصفهان گفت: اکنون قيمت مرغ تنظيم بازار براي مصرف کننده ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان، در کشتارگاه ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان و در مرغداري ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شده است.
رستميان افزود: مرغ در اصفهان به اندازه کافي توليد شده است، در سال‌هاي قبل در چنين مقطعي با کاهش قيمت مرغ به کمتر از قيمت تنظيم بازار مواجه مي‌شديم، اما امسال به دليل نزديک بودن ماه به تعطيلات عيد پيش بيني وضعيت بازار، کار راحتي نيست.

آخرين خبر اصفهان در اينستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today