نماد آخرین خبر

تغییرات خطوط اتوبوسرانی قم به علت کاهش مدت سفر

منبع
ايسنا
بروزرسانی
تغییرات خطوط اتوبوسرانی قم به علت کاهش مدت سفر

ايسنا/ مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم گفت: برخي از خطوط قطري اتوبوسراني قم در جهت کاهش مدت سفر به شعاعي تبديل مي‌شود.

علي نيک مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم امروز با اشاره به تغيير مسيرهاي اتوبوسراني قم، اظهارکرد: اين تصميم به‌منظور کاهش حجم ترافيک هسته مرکزي شهر و کاهش مدت سفر گرفته‌شده است.
مديرمديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم گفت: برخي از خطوط قطري اتوبوسراني قم در جهت کاهش مدت سفر به شعاعي تبديل مي‌شود.عامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم با بيان اينکه طولاني بودن مسيرهاي اتوبوس‌هاي درون‌شهري سبب کاهش استقبال شهروندان از حمل‌ونقل عمومي شده بود، ابراز کرد: اميدواريم با تغيير مسيرها از خطوط قطري به شعاعي و کاهش مدت‌زمان سفر، ميزان استفاده از اتوبوس از ۸ درصد فعلي به ۲۰ درصد افزايش يابد.
نيک تصريح کرد: به خطوط قطري که بهينه بوده دست نزده‌ايم ازجمله چند مورد خطي از منطقه نيروگاه و ازخيابان امام‌زاده ابراهيم(ع) و توحيد به پرديسان ادامه مسير مي‌داد که با توجه به تقاضايي سفري که وجود داشت به اين خطوط قطري باقي‌مانده است و در اين خطوط به سفر ادامه مي‌دهند.
وي با تأکيد بر اينکه در برخي از خطوط قطري تبادل سفرشان ناهمگون بود، خاطرنشان کرد: مثلاً بين مسير انتهاي باجک تا انتهاي جمهوري ارتباطي وجود نداشت و نياز به تغيير مسير داشت.
مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم خاطرنشان کرد: در جهت سهولت تردد شهروندان، تعداد ميني‌بوس‌هاي پرديسان افزايش مي‌يابد و در سال جدي نيز يک خط جديد به مقصد پرديسان راه‌اندازي مي‌شود که شامل يک خط از بلوار شهيد منتظري به سمت پرديسان است.
نيک عنوان کرد: به اين مسير يک خط به‌صورت قطري اضافه مي‌شود که از بلوار قلعه کامکار حرکت مي‌کند و به سمت ميدان مطهري و بلوار منتظري و به سمت پرديسان ادامه مسير مي‌دهد.

آخرين خبر قم در اينستاگرام :
https://instagram.com/qomtoday