نماد آخرین خبر

تذکر نماینده رشت به مسئولان کشاورزی استان گیلان

منبع
مهر
بروزرسانی
تذکر نماینده رشت به مسئولان کشاورزی استان گیلان

مهر/ نماينده رشت و خمام در مجلس با تذکر به مسئولان کشاورزي گيلان براي فراهم کردن بسترهاي مناسب بر ضرورت برنامه براي توزيع درست منابع آبي در فصل زراعي تأکيد کرد.

سيدعلي آقازاده نماينده رشت و خمام در مجلس با اشاره به نگراني کشاورزان به دليل کاهش بارش نزولات آسماني در امسال به ويژه در مناطق بالادستي، اظهار کرد: مسئله نگراني از کمبود آب در کشاورزي مطرح شده که براي جلوگيري از آسيب به کشاورزي، بايد تمهيدات لازم اتخاذ و بهره گيري از همه ظرفيت‌ها از سوي مسئولان مربوطه در دستور کار قرار دادند.
وي با تاکيد بر لزوم توجه مسئولان براي فراهم کردن تجهيزات و ماشين آلات، منابع آبي و برنامه‌ريزي براي توزيع آب زراعي، گفت: نهاده‌هاي کشاورزي يکي ديگر از نگراني‌هاي کشاورزان بوده که روند افزايش قيمت آن مشکلاتي را براي فعالان اين عرصه فراهم کرده است.
نماينده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به وظيفه نمايندگان براي پيگيري مستمر مطالبات مردم و کشاورزان به ويژه در فصل زراعي، افزود: همه تلاش خود را به کار مي‌بنديم تا مسئولان مربوطه ساز و کار اجرايي لازم را فراهم کنند تا کشاورزي آسيب نبينند.
آقازاده در ادامه با تذکر جدي به مسئولان حوزه کشاورزان استان گيلان، گفت: در سطح ملي نيز اين تذکرات تکرار خواهد شد تا دقت لازم را در مديريت منابع آبي و برنامه‌ريزي لازم براي کشاورزي داشته باشند.
وي با تاکيد بر لزوم پشتيباني مؤثر مسئولان ملي در فراهم کردن تجهيزات و مديريت منابع آبي و حمايت از مسئولان استاني، بيان کرد: تأمين نهاده‌هاي کشاورزي، صنايع تبديلي، رفع موانع بازرگاني و صادرات و توليد محصولاتي مانند برنج، چاي و مرکبات مورد توجه نمايندگان گيلان قرار دارد.

آخرين خبر گيلان در اينستاگرام :
https://instagram.com/gilan_today