نماد آخرین خبر

کنترل مبادی ورودی شهرهای نارنجی و قرمز کرمانشاه به وسیله سیستم‌های هوشمند

منبع
فارس
بروزرسانی
کنترل مبادی ورودی شهرهای نارنجی و قرمز کرمانشاه به وسیله سیستم‌های هوشمند

فارس/ مسئول آموزش و اطلاع‌رساني پليس‌راه استان کرمانشاه از فعال بودن سامانه‌هاي کنترلي در مبادي ورودي شهرها خبر داد و گفت: خودروهايي که به محدوديت‌ها کرونايي بي‌توجه مي‌کنند در صورت تکرار، هر ۲۴ ساعت يک‌بار جريمه مي‌شوند.

نصرت‌الله شعباني، مسئول آموزش و اطلاع‌رساني پليس‌راه استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص محدوديت‌هاي کرونايي در جاده‌هاي استان، اظهار داشت: اين محدوديت‌ها براساس مصوبات ستاد ملي مبارزه با بيماري کرونا اعمال مي‌شود.
وي با بيان اينکه اين محدوديت‌ها براي شهرهاي نارنجي و قرمز در حال اجرا است، گفت: ورود و خروج پلاک‌هاي غيربومي به شهرهاي قرمز و نارنجي ممنوع است.
مسئول آموزش و اطلاع‌رساني پليس‌راه استان کرمانشاه تصريح کرد: ورود و خروج به شهر قرمز يک‌ميليون تومان و شهرهاي نارنجي ۵۰۰ هزار تومان جريمه در بر دارد.
وي با بيان اينکه تيم‌هاي در مبادي ورودي استان مستقر هستند، گفت: به صورت ايستگاهي و فيزيکي مبادي ورودي را کنترل مي‌کنيم ابتدا تذکر داده مي‌شود اگر اصرار بر بي‌توجهي باشد، اعمال قانون انجام مي‌شود.

شعباني از فعال بودن سامانه‌هاي هوشمند کنترلي در مبادي ورودي شهرها خبر داد و گفت: خودروهايي که به اين محدوديت‌ها بي‌توجه هستند در صورت تکرار، هر ۲۴ ساعت يک‌بار جريمه مي‌شوند.
وي با بيان اينکه طي روز گذشته سه تصادف جرحي در جاده‌هاي استان داشتيم، افزود: اين سه تصادف به علت عدم رعايت سرعت مجاز و مطمئنه بوده است که درخواست رعايت سرعت مطمئنه را از رانندگان داريم.

آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today