نماد آخرین خبر

محموله سنگین مرفین و شیشه در مرز میرجاوه

منبع
بروزرسانی
محموله سنگین مرفین و شیشه در مرز میرجاوه

پايگاه اطلاع رساني پليس/ فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان از کشف بيش از 800 کيلوگرم موادمخدر در منطقه مرزي ميرجاوه، خبر داد.

سردار محمد ملاشاهي، فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان اظهار کرد: در راستاي تشديد مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزي ميرجاوه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي و به کارگيري تجهيزات الکترونيکي و اپتيکي، از قصد قاچاقچيان براي انتقال محموله از منطقه مرزي تگور به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگي و تجهيزات کامل به تشديد پوشش نوار مرزي پرداختند.
وي افزود: مرزداران با رعايت قانون به کارگيري سلاح اقدام به تيراندازي هدفمند به سمت قاچاقچيان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتيک عملياتي مناسب ماموران، سوداگران مرگ عرصه را بر خود تنگ ديده و در رسيدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند و با برجا گذاشتن خودرو و محموله از محل گريختند.
فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان تصريح کرد: مرزداران در اين عمليات موفق شدند در پاکسازي منطقه ضمن توقيف يک دستگاه خودرو و کشف دو دستگاه بيسيم، 771 کيلو و 800 گرم مرفين  و 31 کيلو و 900 گرم شيشه را کشف کنند.
ملاشاهي در پايان از همکاري ساير نهادهاي اطلاعاتي و امنيتي و حمايت‌هاي هميشگي مرزداران عزيز تقدير و خاطرنشان کرد: شناسايي و دستگيري متهمان و رابطين آنها به صورت ويژه در دستور کار اين فرماندهي قرار دارد.

آخرين خبر سيستان و بلوچستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today