نماد آخرین خبر

پلمب تاسیسات گردشگری قزوین در صورت بی‌توجهی به مصوبات کرونا

منبع
ايرنا
بروزرسانی
پلمب تاسیسات گردشگری قزوین در صورت بی‌توجهی به مصوبات کرونا

ايرنا/ مديرکل ميراث فرهنگي،گردشگري و صنايع دستي قزوين گفت: تاسيسات گردشگري استان که نسبت به اجراي دستورالعمل هاي بهداشتي ابلاغي و مصوبات ستاد ملي و استاني کرونا بي‌توجه باشند، پلمب و از ادامه کار آنها جلوگيري مي‌شود.

عليرضا خزائلي مديرکل ميراث فرهنگي،گردشگري و صنايع دستي قزوين اظهار کرد: تاسيسات گردشگري استان قزوين تاکنون همکاري مناسبي با بازرسان مشترک داشته و بيشتر آنها مصوبات ستاد ملي و استاني کرونا و شيوه نامه هاي بهداشتي ابلاغي را به شکل دقيق اجرا کرده اند.
وي اظهار داشت: تعداد اندکي از تاسيسات گردشگري نيز که در اجراي مصوبات و شيوه نامه هاي بهداشتي ابلاغ شده داراي نقص بودند، تذکرهاي لازم را دريافت کرده و در صورت تکرار با آنها برخورد جدي مي شود که اين موضوع شامل پلمب و جلوگيري از ادامه فعاليت نيز مي شود.
مديرکل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي قزوين از انجام حدود ۹۰۰ بازديد نظارتي از تاسيسات گردشگري استان در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در اين مدت همچنين چهار مورد از تاسيسات گردشگري قزوين به دليل تکرار تخلفات پلمب و از ادامه فعاليت آنها جلوگيري شد. 
وي يادآور شد: به دليل تداوم شيوع کرونا در نوروز ۱۴۰۰ برنامه اي براي پذيرش و استقبال از ميهمانان و گردشگران نداشتيم و توصيه ما به پرهيز از سفر بود اما با توجه به رنگ بندي کرونايي آن مقطع استان شامل آبي و زرد و عدم ممنوعيت سفر، تاسيسات گردشگري استان قزوين به مسافران با رعايت پروتکل هاي بهداشتي خدمات ارايه کردند.
استان قزوين داراي ۲۴۱ واحد تاسيسات گردشگري است که شامل ۱۰۳ مجتمع خدماتي و پذيرايي، ۸۷ واحد اقامتگاهي، ۴۸ دفتر مسافرتي و سه آموزشگاه است.

آخرين خبر قزوين در اينستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today