نماد آخرین خبر

شهیدقندی یزد با یک محروم به مصاف شهرداری ماهشهر می‌رود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
شهیدقندی یزد با یک محروم به مصاف شهرداری ماهشهر می‌رود

ايرنا/ سرپرست تيم فوتبال شهيد قندي يزد گفت: اين تيم در اولين ديدار خود در سال جديد با يک محروم براي کسب سه امتياز بازي به مصاف تيم شهرداري ماهشهر خوزستان مي‌رود.

محمود انصاري، سرپرست تيم فوتبال شهيد قندي يزد با بيان اينکه محمدحسين دهقان در اين ديدار خانگي حضور ندارد، اظهار کرد: تمرين تيم با حضور تمامي بازيکنان طبق برنامه و بر اساس وضعيت تيم ميهمان طي روزهاي گذشته به خوبي برگزار شده است.
وي ادامه داد: شروع بازي‌ها در سال جديد براي همه تيم‌ها و شهيد قندي براي کسب پيروزي و ارتقاي جايگاه خود در جدول رده‌بندي گروه دوم خيلي اهميت دارد بنابراين همه تلاش کادرفني و بازيکنان ارايه يک بازي فني و کسب سه امتياز مسابقه است.
اين مسوول اظهار کرد: براي غلبه بر حريف و کسب اولين پيروزي در سال جديد تمام تلاش لازم  را انجام مي‌دهيم و اميد است بتوانيم با ارايه يک بازي دلچسب، دل هواداران که از حضور در ورزشگاه به خاطر کرونا محروم هستند را شاد کنيم.
انصاري بيان کرد: تيم شهيد قندي نماينده استان در اين ليگ است و همه هدف کادرفني و عوامل باشگاه و نفرات کسب پيروزي و موفقيت است و به اميد خدا و همت بازيکنان به هدف خواهيم رسيد و اميد است موجب خوشحالي علاقه‌مندان و هواداران شويم.     
ديدار معوقه‌ تيم‌هاي فوتبال شهيدقندي يزد و شهرداري ماهشهر از هفته‌ دهم مسابقات فوتبال قهرماني ليگ دسته دوم باشگاه‌هاي کشور امروز ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهيد نصيري يزد برگزار مي‌شود.
تيم فوتبال شهيد قندي يزد، مسابقات خود را در نيم فصل اول ليگ دسته ۲ قهرماني باشگاه‌هاي کشور به پايان رساند و با کسب ۱۲ امتياز در مکان يازدهم گروه ۱۴ تيمي گروه دوم قرار گرفت و در منطقه سقوط باقي ماند.
اين تيم از مجموع ۱۲ مسابقه گذشته خود در خانه و بيرون از آن فقط صاحب ۲ برد، ۶ مساوي و چهار باخت است و با وجود تغيير در کادر فني و انتصاب رضا حسن زاده به عنوان سرمربي جديد در سه بازي اخير خود يک باخت و ۲ تساوي را کسب کرد.    
تيم شهيد قندي در ليگ دسته ۲ در گروه دوم با تيم‌هاي پاس همدان، نيروي زميني تهران، شهرداري ماهشهر، سردار بوکان، مس شهربابک، نفت اميديه، شهرداري بم، ميلادمهر تهران، شهداي بابلسر، شمس‌آذر قزوين، اترک بجنورد، شاهين بندرعامري و عقاب تهران هم گروه است.
اين رقابت‌ها با حضور ۲۸ تيم در ۲ گروه ۱۴ تيمي به صورت رفت و برگشت و دوره‌اي پيگيري مي‌شود و در پايان سه تيم جواز حضور در ليگ دسته اول قهرماني باشگاه‌هاي کشور را کسب مي‌کند.
 
 
  
  

آخرين خبر يزد در اينستاگرام :
https://instagram.com/yazd_today