نماد آخرین خبر

قاچاقچیان و صنوف متخلف در آذربایجان‌شرقی ۳۶۴ میلیارد تومان جریمه شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
قاچاقچیان و صنوف متخلف در آذربایجان‌شرقی ۳۶۴ میلیارد تومان جریمه شدند

ايرنا/ مديرکل تعزيرات حکومتي آذربايجان‌شرقي گفت: سال گذشته قاچاقچيان کالا و ارز و متخلفان صنفي در راستاي رسيدگي به پرونده‌هاي تعزيراتي در استان حدود ۳۶۴ ميليارد تومان جريمه شدند.

سيداحد يوزباشي، مديرکل تعزيرات حکومتي آذربايجان‌شرقي با بيان اينکه در اين مدت ۱۷ هزار و ۷۳۶ پرونده تخلف پس از رسيدگي در اين سازمان مختومه شده است، اظهار کرد: در اين مدت در بخش کالا و خدمات به ۱۴ هزار و ۲۵۷ پرونده تخلف رسيدگي و اين پرونده ها با صدور بيش از ۱۹۲ ميليارد و ۳۶۵ ميليون تومان راي مختومه شده است.
وي تعداد پرونده هاي وارده به تعزيرات حکومتي استان در اين بخش را ۱۴ هزار و ۲۲۸ فقره اعلام و اظهار کرد: هم اکنون ۸۰ پرونده در اين بخش در حال رسيدگي است.
مديرکل تعزيرات حکومتي آذربايجان‌شرقي گفت: در سال گذشته در بخش قاچاق کالا و ارز نيز به دو هزار و ۵۳۶ پرونده رسيدگي و با صدور بيش از ۱۶۹ ميليارد و ۹۴۲ ميليون تومان راي مختومه شده است.
يوزباشي ادامه داد: در اين مدت دو هزار و ۵۰۰ پرونده قاچاق کالا و ارز به تعزيرات حکومتي استان ارسال شده و هم اکنون کار رسيدگي به ۷۹ پرونده نيز در حال انجام است.
وي يادآوري کرد: در حوزه بهداشت، دارو و درمان نيز در سال گذشته به ۹۴۳ پرونده تخلف در استان رسيدگي و پس از صدور بيش از يک ميليارد و ۵۱۲ ميليون تومان راي محکوميت براي متخلفان، اين پرونده ها مختومه شده است.
يوزباشي، افزود: هم اکنون کار رسيدگي به يک پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان نيز در شعبه هاي ويژه تعزيرات حکومتي استان در جريان است.

آخرين خبر آذربايجان شرقي در اينستاگرام :
instagram.com/EAzerbaijan_Today