نماد آخرین خبر

رقابت ۹ دوومیدانی‌کار قم در جام بین‌المللی امام رضا(ع)

منبع
فارس
بروزرسانی
رقابت ۹ دوومیدانی‌کار قم در جام بین‌المللی امام رضا(ع)

فارس/ رئيس هيات دووميداني استان قم از اعزام ورزشکاران منتخب اين رشته به تورنمنت بين‌المللي امام رضا(ع) در مشهد مقدس خبر داد.

علي رضايي رئيس هيات دووميداني استان قم اظهار کرد: تمرينات تيم منتخب هيات دووميداني استان قم در پيست تارتان مجموعه شهيد حيدريان به شکل منظم در حال برگزاري است تا اين تيم با 9 ورزشکار و با آمادگي کامل در بهترين شرايط به رقابت‌هاي بين‌المللي امام رضا(ع) اعزام شود.
وي با اشاره به اعلام ليست اعضاي تيم دووميداني قم براي اين اعزام، اضافه کرد: تيم مردان هيات قم متشکل از رضا ملک‌پور، امير مقدمي، حسن نيک‌نظر، علي قاسم‌بابايي، علي سلامتيان، محمدرضا فريدي و مهدي رضايي به سرپرستي محمدرضا اسحاقي در اين رقابت‌ها به ميدان مي‌رود.
رئيس هيات دووميداني استان قم ابراز کرد: تيم بانوان قم نيز با دو نماينده متشکل از زهرا رضايي و زهرا صفايي به سرپرستي خانم رضايي راهي اين پيکارها خواهد شد، در حالي که مسابقات بين‌المللي جام امام رضا(ع) با عنوان گراميداشت استاد علي باغبانباشي در دو بخش آقايان و بانوان به ميزباني مشهد برگزار خواهد شد.
وي خاطرنشان کرد: مسابقات بخش بانوان اين تورنمنت بين‌المللي در روزهاي ۱۹ و ۲۰ فروردين ماه به انجام مي‌رسد و رقابت مردان دووميداني‌کار در مواد و رشته‌هاي مختلف براي کسب رتبه‌هاي اول تا سوم هر ماده روزهاي ۲۲ و ۲۳ فروردين ماه برگزار خواهد شد.
رضايي افزود: با توجه به موج جديد شيوع ويروس کرونا به تمام دووميداني‌کاران توصيه شده از هم اکنون و تا زمان باقي ‌مانده به شروع نخستين دوره رقابت‌هاي بين‌المللي دووميداني جام امام رضا(ع) در مشهد مقدس از رفتارهاي پرخطر در زمينه کرونا از جمله حضور در اماکن عمومي پر تجمع، تردد غير ضروري در سطح شهر با وسايل نقليه عمومي، صرف غذا در رستوران‌ها، عدم استفاده از ماسک و وسايل حفاظت فردي، استفاده مشترک از وسايل تمريني يکديگر بدون گندزدايي و ... پرهيز کنند.
رئيس هيات دووميداني استان قم در پايان اظهار کرد: در صورت مثبت شدن تست اختصاصي کرونا در مشهد به‌هيچ عنوان امکان پذيرش تست مجدد حتي منفي از نظر علمي وجود ندارد و ورزشکار مبتلا ضمن حذف از حضور در مسابقات جام امام رضا(ع) بايد در مکان مناسب قرنطينه شود.

آخرين خبر قم در اينستاگرام :
https://instagram.com/qomtoday