نماد آخرین خبر

افزون‌بر یک تن مواد مخدر در سیستان‌وبلوچستان کشف شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
افزون‌بر یک تن مواد مخدر در سیستان‌وبلوچستان کشف شد

ايرنا/ فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان از عمليات شب گذشته(شنبه شب) پليس استان در شهرستان‌هاي سراوان و خاش و کشف يک تن و ۱۱۴ کيلو مواد افيوني خبر داد.

سردار احمد طاهري، فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان ابراز کرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌هاي سراوان و خاش با اشراف اطلاعاتي خود از فعاليت قاچاقچيان مواد افيوني که قصد انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان‌هاي مذکور به سمت مرکز سيستان و بلوچستان را داشتند مطلع ‌شده و تحقيقات خود را آغاز کردند.
وي افزود: در اين رابطه شب گذشته تکاوران پليس سيستان و بلوچستان در اين دو شهرستان در قالب چند تيم عملياتي با رصد منطقه متهمان را که با دو دستگاه خودروي پژو ۴۰۵ و يک دستگاه موتورسيکلت قصد انتقال و جابه‌جايي محموله مواد مخدر را داشتند مشاهده و عمليات انتظامي را براي دستگيري و توقف خودروهاي آنان آغاز کردند.
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان تصريح کرد: با ادامه عمليات وحضور ماموران در منطقه کمين، سوداگران با مشاهده ماموران به سمت آنان تيراندازي کردند که با آتش پرحجم تکاوران پليس روبه‌رو شده و با تنگ شدن عرصه رويارويي قصد متواري شدن از محل و مخفيگاه خود را داشتند که با محاصره و هوشياري ماموران انتظامي سه نفر از سوداگران مرگ دستگير شدند.
وي خاطرنشان کرد: در اين عمليات مقتدرانه تکاوران پليس يک تن و ۱۱۴ کيلو و ۵۰۰ گرم مواد افيوني، شامل ۸۵۵ کيلو و ۵۰۰ گرم ترياک و ۲۵۹ کيلوگرم حشيش از مخفيگاه و محل دپوي قاچاقچيان کشف و ضبط کردند که پرونده متشکله به همراه سه متهم دستگير شده به مراجع قضايي تحويل شد.
طاهري با اشاره به اينکه در اين عمليات دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و يک دستگاه موتورسيکلت توقيف شد بر عزم جدي و قاطعانه پليس سيستان و بلوچستان در برخورد با قاچاقچيان و مقابله با سوداگران مرگ تاکيد کرد و گفت: پليس استان در مقابله با ورود مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ چه در مرکز و چه در مرزها در حفاظت از کشور و اين استان از هيچ تلاشي دريغ نخواهد کرد.

آخرين خبر سيستان و بلوچستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today